No nienawidzę, jak mi w filmiku z gry ktoś stale gada. :/
Zastanawia mnie, jak będzie wyglądać sprawa ewentualnego spolszczenia tego moda.
Moim zdaniem nie ma większego sensu robienie tej gry na silniku Skyrima, który okropnie się zestarzał sam w sobie, a dodatkowo twórcy moda nie wykorzystują go tak dobrze, jak mogliby. Wystarczy porównać lokacje robione przez grupę zajmującą się Skywindem - ten sam silnik, to samo założenie, a jednak Skywind wygląda o niebo lepiej. W Skyblivionie widać, że moderzy próbują zachować oryginalny charakter grafiki, czyli jest kolorowo, jest bardzo jaskrawo, a modele są charakterystycznie zaokrąglone jak w pierwowzorze. W efekcie wygląda to po prostu brzydko, jak gdyby trochę podrasowana grafika oryginału.
eh, dla mnie wygląda dobrze. Kolory i oświetlenie pasują do Obliviona (postacie będą prawdopodobnie ponownie generowane na końcu z modelami zrobionymi przez jednego z członków Skywind). O które modele ci chodzi?
A widzisz, a według Mnie wygląda lepiej niż Skywind. A co do silnika Skyrima, to mimo że się zestarzał, to dla mnie wciąż jest to całkiem przyjemna gra, wliczając w to oczywiście instalację kilku usprawniających modyfikacji graficznych i immersyjnych. W przeciwieństwie do silnika Obliviona, który już w momencie premiery był dla mnie kompletnie nie grywalny, a gdy ostatnio próbowałem w niego zagrać to masakra, w tą grę nie da się grać, animacje i wygląd postaci, walka są tak tragiczne ze zdołałem wykonać jednego questa po wyjściu z kanałów i wyłączyłem. Także zdecydowanie jest sens wydawać Skybliviona.
Według mnie oryginalny oblivion lepiej wygląda, ale to głównie za sprawą świetnych drzew w technologii speedtree, gdzie bodajże po raz pierwszy wykorzystano tę technologię, na tym polu ten mod odstaje od oryginału, w sumie to nawet mam wrażenie że roślinność lepiej się nawet prezentuje w pierwszym far cry niż w tym modzie xD. Te drzewa się w ogóle jakóś nie kleją do tego całego moda :D.
Pudrowanie trupa. Ta gra ma prymitywną geometrię i żadne graficzne bajery tego nie zmienią
to jest nic co innego jak ktoś się podioł przerobienia dagerfalla na silnik skyrim to było ambitne.
Jak na fanowski remaster gry z 2006 roku na silniku gry z 2011, całkiem dobry ruch ust podczas mówienia.