Twórcy Kingdom Come: Deliverance 2 musieli przerobić niemal całą grę dla tej jednej funkcji. Silnik nie był stworzony dla HDR
Nawet nie wiedziałem, że w łatce to dodali. Sprawdziłem sobie przed chwilą. Wygląda świetnie. :)
HDR oprócz Ray tracingu to najlepsza nowinka technologiczna ostatnich lat.
Ale niespodzianka :))
Teraz to pasuje wrócić do gry na nowo ;)
Tylko szkoda i dziwne że nie zrobili HDR od samego początku, jest to przecież pewnien standard w grach od wielu lat. Tylko sobie troche utrudnili dodatkowo by to wpleść tyle miesięcy od premiery.
Będzie dobry powód, żeby przejść grę jeszcze raz, tym razem na PS5 (ta wersja u mnie leży, od premiery - pograłem ledwie chwilę, a całość ostatecznie, skończyłem na PC).
Na jesienne wieczory będzie to jak znalazł :).
ps. W sieci latają już filmiki, jak z implementacją - jest dobrze :)
https://www.youtube.com/watch?v=M3ITtMVTHPk
tymczasem devi uzywajacy ue5: "my cosmy poklikali i slabo dziala, nie wiemy czemu, przeciez powinno dobrze dzialac. to wina twojego rtx 5090, wez cos lepszego kup."
HDR to dla mnie najważniejsze technologia obok Ray tracingu
Różnica jest taka, że tutaj jest to gruntownie wprowadzone od zera przez co wygląda to świetnie, a w większości innych gier to automatyczny skrypt z silnika gry działający raz lepiej raz gorzej.