Na Steamie opublikowano minimalne i zalecane wymagania sprzętowe gry strategicznej Sid Meier's Civilization VI. W drugim przypadku produkcja potrzebować ma procesora Intel Core i5 2.5 GHz czwartej generacji, Radeona HD 7970 lub GeForce’a GTX 770 oraz 8 GB pamięci RAM.
Kamil Zwijacz
Jeżeli czekacie na grę Sid Meier's Civilization VI, która ukaże się 21 października bieżącego roku na komputerach osobistych, to dobrze by było zapoznać się z opublikowanymi na Steamie wymaganiami sprzętowymi. W porównaniu do większości nowych gier, przy których producenci zalecają układy pokroju GeForce’a GTX 1070, nowa Cywilizacja nie ma zbyt wygórowanych (co nie znaczy, że na maksymalnych detalach pójdzie na byle czym) potrzeb i w zalecanej konfiguracji wymaga procesora Intel Core i5 2.5 GHz czwartej generacji, Radeona HD 7970 lub GeForce’a GTX 770 oraz 8 GB pamięci RAM.
Przypominam, że w dniu debiutu Sid Meier's Civilization VI na rynku znajdziecie nie tylko zwykłe wydanie i cyfrową kolekcjonerkę, ale także limitowane i wycenione na około 400 zł Sid Meier’s Civilization VI: 25th Anniversary Edtiion. Zawierać ono ma wszystko to, co edycja Digital Deluxe oraz pakiet cywilizacji Azteków, 100-stronicowy album z grafikami zatytułowany Civilization Through the Years oraz zestaw okolicznościowych monet w eleganckiej gablotce.

Sid Meier's Civilization VI to turowa gra strategiczna, w której wcielamy się we władcę jednej z cywilizacji i staramy się ją poprowadzić przez szereg lat, dbając o jej rozwój i bezpieczeństwo. Kreskówkowa oprawa graficzna to nie jedyna nowinka, jaką znajdziemy w pełnej wersji produkcji. Deweloperzy ze studia Firaxis Games udostępnią też nowy system tworzenia miast, rozwoju naukowego, pojawi się możliwość łączenia jednostek, a wszystko to uzupełni tryb dla wielu graczy.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
4