Twórcy Sherlock Holmes: The Awakened Remake w najnowszym trailerze pokazali po raz pierwszy gameplay i mechaniki, które pojawią się w nadchodzącej detektywistycznej przygodówce.
Remake gry z 2006 roku o przygodach słynnego detektywa, zaplątanego w paranormalne wydarzenia inspirowane twórczością H.P Lovecrafta, zadebiutuje w lutym 2023 roku. Twórcy Sherlock Holmes: Awakened zaprezentowali nowy zwiastun, pokazujący więcej mrocznego świata oraz pierwsze urywki rozgrywki.
Pomimo wciąż trwającej wojny u naszych wschodnich sąsiadów, ukraińskie studio Frogwares kontynuuje pracę nad wyczekiwaną przez fanów tajemnic przygodówką. Udowadnia to zaprezentowany wczoraj pierwszy gameplay trailer.
Widzimy na nim niepokazywane do tej pory mechaniki, w tym rozbrajanie zamków, neuronowe łączenie poszlak oraz chronologiczne ustawianie symulacji zbrodni. Oprócz tego widzimy tu nowe psychodeliczne sekwencje przemieszczania się po mrocznym i zrujnowanym świecie, w którym czuć obecność paranormalnych sił i wpływ obłędu bohatera na zastaną rzeczywistość.
Kolejne cutscenki dorównują poprzednim urzekającą grafiką oraz umiejętną grą światła i cienia, które uwydatniają brutalne wydarzenia.
Pełnię możliwości gry Sherlock Holemes: Awakened poznamy w lutym przyszłego roku, kiedy tytuł trafi na PC, Xbox Series X/S, PS5, PS4, Xbox One oraz Nintendo Switch.
Gracze
Steam
8

Autor: Sonia Selerska
Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.