Shadow of the Beast - remake klasyka z 1989 roku trafi na PlayStation 4
Shadow of the Beast to remake klasycznej gry z 1989 roku, który został zapowiedziany przez firmę Sony na konferencji w czasie targów gamescom w Kolonii. Produkcja ukaże się tylko na PlayStation 4.
Marcin Skierski
Jedną z nowych gier zaprezentowanych na dzisiejszej konferencji firmy Sony był Shadow of the Beast. To remake klasycznej produkcji studia Reflections Interactive z 1989 roku, która pierwotnie ukazała się m.in. na takich platformach sprzętowych jak Commodore Amiga, ZX Spectrum, SNES, czy Sega Mega Drive.
Niestety, w tej chwili na temat nowego Shadow of the Beast nie znamy praktycznie żadnych szczegółów. Firma Sony pokazała tylko renderowany zwiastun nie prezentujący rozgrywki i zapowiedziała, że gra ukaże się wyłącznie na PlayStation 4. Z materiału można jednak wywnioskować, że prawdopodobnie otrzymamy produkcję przypominającą cykl God of War, w której niejednokrotnie powalczymy z wielkimi potworami.
Shadow of the Beast z 1989 roku był dwuwymiarową grą akcji z dużą ilością walki z licznymi przeciwnikami. Tytuł cechował się mrocznym klimatem podkreślanym przez nastrojową ścieżkę dźwiękową. Z uwagi na wiek klasycznej produkcji, nadchodzący remake będzie prawdopodobnie zupełnie inną grą osadzoną jedynie w znanym uniwersum. Pozostaje czekać na więcej informacji i liczyć na udane dzieło brytyjskiego studia Heavy Spectrum.

GRYOnline
Gracze
- remake / remaster
- slasher (gry)
- Heavy Spectrum Entertainment Labs
- PS4
Komentarze czytelników
zanonimizowany847542 Generał
Szkoda, ze "ekskluziw" dla PS4. Jest to jedna z wielu gier, ktorych remake chcialbym zobaczyc. No coz... Pozostaje miec nadzieje, ze ktos ze znajomych to kupi.
zanonimizowany307509 Legend
@Fulko de Lorche Trafna uwaga. :) @SpecShadow Cieszę się, że sprawdziłeś informacje o oryginale. Zawsze warto to sprawdzić. Już wiesz, co mam na myśli, kiedy piszę krytyki o remake (większości z nich). Tylko niewielu remake takich jak Another World 15th zachowują duch pierwowzór i ich zalety - rozgrywka i jak urokliwa grafika (niezmieniona rozgrywka i etapy, zachowanie grafika 2D z poprawienia tekstura na wyższe rozdzielczości i usuwanie piksele to dobre kroki). Bo po co zmieniać co jest dobre? Wystarczyło jedynie usunąć wady z przeszłości oraz poprawić tekstury do dzisiejsze standardy rozdzielczości. Tylko niektóre stare gry 3D wymagają stworzenia grafika od nowa tak jak Black Mesa z Half-Life. Przejście grafiki 2D do 3D!? Kiepski pomysł, bo to nie samo urok... Przecież Rayman Origin też miał grafika 2D i wyglądał super!!!!
Lothers Senator

W czasach, gdy byłem jeszcze posiadaczem Atari 65XE, kumpel odpalił mi SOTB na Amidze 500. Daję słowo, że tego szoku jaki przeżyłem do końca życia nie zapomnę. Oprawa wgniatała w glebę.
zanonimizowany307509 Legend
@SpecShadow Warto zbierać nie tylko gry cyfrowe, ale również okładki i instrukcje. ;) Dla kolekcjonera, oczywiście. Niektóre gry mają wyjątkowe i klimatyczne okładki. A instrukcje z niektóre gier są interesujące np. Baldur's Gate - o frakcje, bestiariusze i postacie itd. Szkoda, że Steam o tym nie dba (okładki) i nie wie co traci.
T_D_i Generał
zjebany slasher bez klimaty , jak spierdolic gre raz,dwa,trzy - flashback,superfrog.shadow...