Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 lutego 2019, 08:45

autor: Adrian Werner

Sekiro Shadows Die Twice - ujawniono wymagania sprzętowe

Poznaliśmy wymagania sprzętowe pecetowej wersji Sekiro: Shadows Die Twice, czyli nowej gry akcji autorstwa znanego z serii Dark Souls studia FromSoftware.

Gra ukaże się w przyszłym miesiącu. - Sekiro Shadows Die Twice - ujawniono wymagania sprzętowe - wiadomość - 2019-02-08
Gra ukaże się w przyszłym miesiącu.

Jeszcze tylko kilka tygodni dzieli nas od premiery Sekiro: Shadows Die Twice, czyli nowej gry znanego z cyklu Dark Souls studia FromSoftware. Autorzy uznali, że najwyższa pora udostępnić wymagania sprzętowe wydania pecetowego. Wypuszczono również nowy zwiastun fabularny.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Intel Core i3-2100 / AMD FX-6300
  2. Pamięć RAM: 4 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 760 / AMD Radeon HD 7950
  4. Wersja DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 25 GB
  6. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7/8/10

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Intel Core i5-2500K / AMD Ryzen 5 1400
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon RX 570
  4. Wersja DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 25 GB
  6. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7/8/10

Jak widać, wymagania nie są szczególnie wysokie i mocno przypominają te z Dark Souls III. Jeśli więc trzecia odsłona tego cyklu działała u Was porządnie, to nie powinniście mieć większych problemów z uruchomieniem Sekiro: Shadows Die Twice.

Przypomnijmy, że Sekiro: Shadows Die Twice zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra zadebiutuje 22 marca tego roku, równocześnie na wszystkich trzech platformach sprzętowych. Produkcja zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

Sekiro: Shadows Die Twice zawierać będzie wyłącznie tryb dla pojedynczego gracza. Gra postawi na inną formę narracji niż Dark Souls, oferując głównego bohatera z mocną osobowością i bogatą historią.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej