Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 grudnia 2020, 11:48

autor: Adrian Werner

Sea of Thieves podąża za modą, też otrzyma season pass

Studio Rare poinformowało o zmianach w modelu rozwoju Sea of Thieves. Co kwartał ma ruszać nowy sezon, w ramach którego do gry wprowadzane będą świeże elementy. Dodana też zostanie możliwość zakupu season passa.

W SKRÓCIE:
  • dalszy rozwój Sea of Thieves odbywać się będzie w ramach sezonów,
  • pierwszy sezon ruszy w styczniu 2021 roku,
  • każdy sezon zaoferuje nową zawartość, eventy i dodatkowe nagrody,
  • wraz z pierwszym sezonem pojawi się także dodatkowy system progresji,
  • autorzy skończyli z rozwojem trybu Areny i poświęcą uwagę wyłącznie Adventure Mode.

Ostatnimi czasy bardzo popularny zrobił się model rozwoju gier, w którym zamiast małych, ale częstych aktualizacji, otrzymujemy co pewien czas tzw. sezony, wprowadzające duże zmiany. Najnowszą produkcją, która podąży za tym trendem będzie Sea of Thieves.

Studio Rare poinformowało, że porzuci comiesięczne aktualizacje - grudniowa będzie ostatnią. Od przyszłego roku Sea of Thieves zostanie przestawione na nowy tryb rozwoju, w którym co kwartał startować mają nowe sezony. Pierwszy z nich ruszy już w styczniu 2021 r. i w jego ramach gracze będą mogli odblokować sto poziomów pirackiej sławy (ang. Pirate Renown). Praktycznie wszystkie czynności w grze mają przyczyniać się do rozwoju w ramach tej mechaniki, tak abyśmy zawsze mieli poczucie postępów, nawet jeśli wyprawa zakończy się fiaskiem.

Każdy sezon wprowadzi także coś nowego do gry. Pierwszy zaoferuje dodatkowy typ misji dla Merchant Alliance, w ramach którego będziemy musieli odszukać zagubiony transport towarów. Ponadto autorzy obiecują ciekawe eventy, dodatkowe nagrody oraz ogólne ulepszenia rozgrywki.

Wszystkie główne przedmioty sezonowe będzie można odblokować przez rozgrywkę. Ich zdobywanie ułatwi jednak wykupienie przepustki bitewnej, która w Sea of Thieves nazwana zostanie Plunder Pass. Jej posiadacze otrzymają również kilka unikalnych atrakcji.

Twórcy mają również złe wieści dla fanów trybu Arena, który nie będzie dalej rozwijany. Deweloperzy tłumaczą, że 97% czasu spędzanego w grze przez użytkowników przypada na Adventure Mode, więc chcą się skoncentrować na rozwoju tego wariantu rozgrywki.

  1. Sea of Thieves - poradnik do gry
  2. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej