Firma Cenega Poland zdradziła jak prezentować się będzie standardowe wydanie gry Risen 2: Mroczne wody. W pudełku znajdzie się m.in. soundtrack i mapa.

Kilka dni temu firma Cenega Poland ujawniła zawartość Edycji Kolekcjonerskiej jednego z najbardziej wyczekiwanych RPG-ów tego roku, czyli Risen 2: Mroczne wody. Teraz rodzimy dystrybutor zdradził wreszcie jak prezentować się będzie standardowe wydanie gry i trzeba przyznać, że zaoferuje ono sporo ciekawych atrakcji.
W pudełku poza samą grą i instrukcją znajdziemy:
Cenega nie zapomina też o osobach, które nabędą grę za pośrednictwem platformy dystrybucji elektronicznej MUVE Digital. Do tej edycji dołączone zostaną cyfrowe wydania ścieżki dźwiękowej i poradnika.
Zamawiając Risen 2: Mroczne wody przed premierą otrzymamy za darmo dodatek zatytułowany Wyspa Skarbów. W nim wyruszymy na poszukiwania zaginionego kufra kapitana Stalowobrodego. Za ukończenie tej przygody otrzymamy w nagrodę dostępny jedynie w tym rozszerzeniu Legendarny Przedmiot, który na stałe podniesie statystyki postaci. Po premierze gry DLC będzie można nabyć oddzielnie za równowartość 8 euro (około 34 zł) lub 800 Punktów Microsoftu.
Szykowane jest również drugie DLC nazwane Ubranie pirata. Dodatek dostępny będzie wyłącznie w sklepie MUVE.PL przy zamówieniach edycji standardowej (także w wersji cyfrowej), kolekcjonerskiej oraz wszystkich edycji konsolowych. Rozszerzenie wzbogaci ekwipunek postaci o pięć podnoszących statystyki przedmiotów:
Po premierze gry Ubranie pirata będzie można nabyć samodzielnie za równowartość 2,99 euro (niecałe 13 zł) lub 240 Punktów Microsoftu.
Pecetowy Risen 2 trafi na półki polskich sklepów 27 kwietnia tego roku. Natomiast edycje na konsole PlayStation 3 oraz Xboksa 360 ukażą się prawdopodobnie w maju tego roku. Na wszystkich platformach wybierzemy między polską i angielską wersją językową.
Risen 2: Dark Waters
Data wydania: 24 kwietnia 2012
GRYOnline
Gracze
Steam
2

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.