Relaksująca gra o budowaniu kolei wygląda prześlicznie i zawita na Steam
Na Steam zmierza gra Station to Station, czyli relaksująca gra o budowaniu połączeń kolejowych w ślicznym voxelowym świecie.

Studio Galaxy Grove zapowiedziało Station to Station, czyli śliczną grę logiczną o tematyce kolejowej.
- Gra zmierza wyłącznie na PC i będzie sprzedawana na Steamie.
- Premiera ma nastąpić w tym roku. Na razie twórcy nie są gotowi podać dokładnego terminu.
- Station to Station nie zaoferuje polskiej wersji językowej.
Kolejarska relaksacja
W Station to Station zajmiemy się konstruowaniem połączeń kolejowych. Gracz będzie budował stacje i inne budynki oraz kładł tory, aby następnie puszczać nimi pociągi. Gdy zaczniemy zabawę, mapa będzie szara i pozbawiona życia. Nasze konstrukcje doprowadzą jednak do jej ożywienia, zapełniając ją kolorowymi roślinami i zwierzętami.
Wszystko to ukazane zostanie w ślicznej, voxelowej grafice. Gra ma za zadanie zapewnić graczom relaksującą rozgrywkę, ale dla osób pragnących większych wyzwań na każdej mapie dostępne będą także opcjonalne zadania, których zrealizowanie wymagać ma sporego wysiłku i dużego sprytu.
Na koniec warto przytoczyć wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry. Na razie ujawniono tylko minimalne.
Station to Station na Steamie – minimalne wymagania sprzętowe na PC
- Procesor: Quad Core
- Karta graficzna: Nvidia GeForce 770M / AMD Radeon HD 5970
- Wersja DirectX: 11
- Pamięć RAM: 8 GB
- Miejsce na dysku: 6 GB
- System operacyjny: Windows 10

Gracze
OpenCritic
Komentarze czytelników
Czarnobieski Pretorianin
Prawdę mówiąc nie bardzo rozumiem decyzji o takim kierunku artystycznym. Moim zdaniem woksele (tak droga redakcjo, mamy na to polskie słowo) mają sens kiedy mamy do czynienia z jakąś interaktywnością obiektów lub modelowaniem otoczenia. Więcej sensu by miała stylizacja na ożywione modelarskie dioramy.
Chyba, że będzie dołączony jakiś edytor obiektów wtedy zwracam honor ;)
Perwol Pretorianin
W rzeczywistości w Polsce już są takie eko lokomotywy. Ożywiają okolicę, zapełniając ją kolorowymi roślinami i zwierzętami. Dzięki nim mamy świeże powietrze. Nazywają się ST44.
Jaya Generał
Można sobie wyobrazić co by się stało jakby zniknęły by voxele i pozostały płaskie obiekty. Można by wtedy powiedzieć, że artysta by dorzeźbił detale, ale wtedy dużo więcej jest dłubania i trzymania spójnego stylu.
Owszem fajnie by się chodziło po świecie pociągów, w tym budowało obiekty edytorkiem. Osobiście prędzej będę rozwijał dalej kolej z Traincraftem (mod do Minecrafta) - choć tam nie widzę jakoś ekonomii oprócz stawiania pociągów dla samych wizualnych korzyści. Wizualnie jest podobnie jak się dogra shadery i tekstury do Minecrafta.
Jakbym miał się czepiać symulatorów kolei - to głównie brak dobrej sensownej ekonomii i tutaj przy tak małej mapie, jeszcze bardziej mam wątpliwości. Transport Fever 2 ma jakąś ekonomie i raczej będę go preferował od Station To Station i Traincrafta.