Studio 2.21. zapowiedziało, że reboot serii Little Big Adventure ukaże się później niż zakładano. Wcześniej zagramy za to w remastery wcześniejszych odsłon cyklu zbudowane na silniku Unreal Engine 5.
Założone przez jednego z twórców serii Little Big Adventure studio 2.21. podzieliło się z fanami informacjami na temat postępów prac nad wskrzeszeniem cyklu LBA.
Prace nad rebootem marki idą w dobrym tempie i twórcy przygotowali już prototyp, który pokazują wydawcom. Nie jest jednak łatwo przekonać inwestorów, że gracze wciąż są zainteresowani tą marką. Autorzy mają nadzieję, że dzięki remasterom dwóch wcześniejszych części pokażą, że seria wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem, co ułatwi negocjacje z potencjalnymi partnerami odnośnie do sfinansowania nowej odsłony.
Warto na koniec dodać, że na kartach remasterów w serwisie Steam udostępniono częściowe, identyczne minimalne wymagania sprzętowe.
Data wydania: 14 listopada 2024
Gracze
5

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.