Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 grudnia 2017, 13:00

PUBG spada, Star Wars Battlefront 2 idzie w górę. Top 10 UK (17 - 23 grudnia)

Pudełkowy PUBG leci na łeb na szyję, tracąc zainteresowanie klientów już w drugim tygodniu po premierze na rzecz Battlefronta II. Królem natomiast pozostaje Call of Duty: WWII. Zapraszamy do ostatniego przedświątecznego notowania brytyjskiej listy przebojów handlu detalicznego.

Call of Duty: WWII również w przedświątecznym tygodniu było najchętniej kupowaną grą na Wyspach Brytyjskich, zwiększając przy okazji zainteresowanie klientów o 43%. Warto w tym miejscu nadmienić, że cała branża zanotowała skok, osiągając o 29% lepszy wynik niż tydzień wcześniej. Z trzeciego miejsca został przegoniony PUBG (-55%), który spadł na pozycję ósmą. W zamian na najniższym stopniu podium stanęło Star Wars: Battlefront II (+26%). Znacząco wzrósł wynik sprzedażowy Assassin’s Creed Origins (+60%), a także nieco mnieszym stopniu Grand Theft Auto V. Zważywszy jednak na wiek tego tytułu i czas, przez jaki wciąż znajduje nowych klientów, Rockstar musi być bardzo zadowolony. W omawianym okresie nie pojawiła się żadna nowość, która zmieściłaby się w pierwszej czterdziestce bestsellerów.

PUBG spada, Star Wars Battlefront 2 idzie w górę. Top 10 UK (17 - 23 grudnia) - ilustracja #1

1.

Call of Duty: WWII

2.

FIFA 18

3.

Star Wars: Battlefront II

4.

Assassin’s Creed Origins

5.

Grand Theft Auto V

6.

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

7.

Super Mario Odyssey

8.

Playerunknown’s Battlegrounds

9.

The Sims 4

10.

WWE 2K18

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.