Pudełkowy PUBG leci na łeb na szyję, tracąc zainteresowanie klientów już w drugim tygodniu po premierze na rzecz Battlefronta II. Królem natomiast pozostaje Call of Duty: WWII. Zapraszamy do ostatniego przedświątecznego notowania brytyjskiej listy przebojów handlu detalicznego.
Call of Duty: WWII również w przedświątecznym tygodniu było najchętniej kupowaną grą na Wyspach Brytyjskich, zwiększając przy okazji zainteresowanie klientów o 43%. Warto w tym miejscu nadmienić, że cała branża zanotowała skok, osiągając o 29% lepszy wynik niż tydzień wcześniej. Z trzeciego miejsca został przegoniony PUBG (-55%), który spadł na pozycję ósmą. W zamian na najniższym stopniu podium stanęło Star Wars: Battlefront II (+26%). Znacząco wzrósł wynik sprzedażowy Assassin’s Creed Origins (+60%), a także nieco mnieszym stopniu Grand Theft Auto V. Zważywszy jednak na wiek tego tytułu i czas, przez jaki wciąż znajduje nowych klientów, Rockstar musi być bardzo zadowolony. W omawianym okresie nie pojawiła się żadna nowość, która zmieściłaby się w pierwszej czterdziestce bestsellerów.

| 1. | Call of Duty: WWII | 
| 2. | FIFA 18 | 
| 3. | Star Wars: Battlefront II | 
| 4. | Assassin’s Creed Origins | 
| 5. | Grand Theft Auto V | 
| 6. | Crash Bandicoot N.Sane Trilogy | 
| 7. | Super Mario Odyssey | 
| 8. | Playerunknown’s Battlegrounds | 
| 9. | The Sims 4 | 
| 10. | WWE 2K18 | 
2

Autor: Przemysław Zamęcki
Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021