Produkcja PS VR2 ma ruszyć wkrótce. Sony ujawnia więc coraz więcej funkcji gogli wirtualnej rzeczywistości – tym razem padło na „przejrzysty widok”, nagrywanie ruchów gracza i dostosowywanie obszaru zabawy.
Ming-Chi Kuo – analityk firmy TF International Securities, znany głównie z ujawniania informacji na temat sprzętów Apple – opublikował 30 maja serię tweetów, z której wynika, że Sony wyprodukuje w drugiej połowie 2022 roku ok. 1,5 mln egzemplarzy PS VR2, a gogle trafią do sprzedaży w pierwszych miesiącach 2023 r.
Sony nie potwierdziło tych doniesień ani im nie zaprzeczyło, lecz ujawnione wczoraj przez koncern informacje mogą wskazywać, iż produkcja rzeczywiście ruszy wkrótce pełną parą. Mowa o opublikowanym na blogu PlayStation artykule Yasuo Takahashiego (pracującego w Sony dyrektora ds. sprzętu, globalnej strategii produktów i zarządzania), w którym wzięto na tapet nieujawnione dotąd funkcje PS VR2.
Ponadto Sony zapewniło, że twórcy gier otrzymają „wkrótce” dostęp do nowinek szykowanych z myślą o PS VR2. Mają one zostać dodane w ramach najbliższej aktualizacji systemu konsoli PS5.
17

Autor: Hubert Śledziewski
Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.