Narzędzia takie jak ChatGPT, Midjourney czy Eleven Labs stworzyły treści, które pozwoliły na zrobienie reklamy pizzerii. Autor w ciągu trzech godzin przygotował świetny materiał.
Na Reddicie użytkownik PizzaLater podzielił się reklamą stworzoną w całości dzięki narzędziom wykorzystującym sztuczną inteligencję. Efekt robi wrażenie i jednocześnie przeraża.
Przedstawiony materiał wideo jest reklamą pizzerii Pepperoni Hug Spot, która według zapewnień szybko dostarczy najlepszą pizzę z serem, pepperoni, warzywami i sekretnymi składnikami. Pozornie jest to zwykła reklama z udziałem żywych ludzi, ale w rzeczywistości wszelkie zawarte w niej treści wygenerowała sztuczna inteligencja. Dzieło powstało w taki sposób, że:
Autor mówi, że rzekomo zmarnował poświęcony czas. Tymczasem wideo spotkało się z pozytywnymi reakcjami ze strony użytkowników Reddita:
Jeśli zobaczyłbym to w telewizji, wówczas natychmiast bym zadzwonił i zamówił pizzę. – powiedział 69glorywhole69.
Człowieku, to jest zarówno niewiarygodne, straszne i niesamowite.[…] – ocenił CommaHorror
Słowo „straszne” raczej nie padło bez przyczyny. Przerażają niedoskonałości, które można dojrzeć w trakcie oglądania materiału. Ruchy wygenerowanych ludzi przypominają karykaturalne zachowanie postaci, jakie można uzyskać na amatorskich klipach stworzonych w grze Garry’s Mod. Pomijając jednak tą część, to spokojnie można by pokusić się o tworzenie całego szeregu takich dzieł stosunkowo niskim kosztem, co jest w istocie niesamowite.
12

Autor: Damian Miśta
Na GRYOnline.pl udziela się od lipca 2022 roku. Najczęściej publikuje artykuły o nowinkach w świecie technologii ze względu na zainteresowanie sprzętem elektronicznym i zmieniającą się rzeczywistością, jednak zdarza mu się również podejmować tematy związane z grami i filmami. Poza tym chętnie wybiera się w podróż do minionych epok. Do gier i pisania ciągnęło go od młodych lat, więc kończył różne tytuły, żeby je później amatorsko recenzować. Zna wszystkie zakamarki Khorinis, a serię przygód Indiany Jonesa powtarzał wiele razy.