Jeden z weteranów studia Rockstar omówił kwestię błędów w Grand Theft Auto: San Andreas i zarekomendował moda, który je naprawia.
Obbe Vermeij to były dyrektor działu technicznego w studiu Rockstar North, który pracował w tym zespole od 1995 roku (kiedy to znany był on jeszcze pod nazwą DMA Design) aż do 2009 r. Ten weteran ostatnio często dzieli się ciekawostkami ze swojej kariery. Najnowsze dotyczą Grand Theft Auto: San Andreas.
Vermeij odniósł się również do faktu, że wiele modeli w grze ma w nazwach słowa niecenzuralne (np. jeden z karabinów to cuntgun). Deweloper stwierdził, że taki humor pomaga twórcom poradzić sobie ze stresem, stwierdzając:
Wszystko, co nie jest widoczne dla graczy, często ma niecenzuralne elementy. To coś, co deweloperzy robią, by nie oszaleć podczas produkcji.
Naprawianie trylogii GTA.
CookiePLMonster przygotował odrębne wersje SilentPatch dla każdej gry z tej trylogii:
Każdy z tych modów działa samodzielnie, ale dla najlepszego efektu najlepiej zainstalować go razem z SilentPatch DDraw component (poprawia on szereg błędów silnika), który jest kompatybilny ze wszystkimi trzeba odsłonami tej trylogii.
Więcej:Kultowe Return to Castle Wolfenstein z nową mapą survivalową dzięki RealRTCW 5.3
GRYOnline
Gracze
Steam
3

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.