W sieci pojawiła się masa wskazówek, które łącznie potwierdzają, że studio Arkane pracuje nad dodatkiem do gry Prey, którego akcja osadzona zostanie na Księżycu.

W marcu pojawiły się pierwsze doniesienia sugerujące, że studio Arkane może pracować nad dodatkiem do strzelanki Prey, w którym przyjdzie nam zwiedzić bazę księżycową. Teraz możemy być już praktycznie pewni, że tak właśnie się stanie, dzięki wskazówkom udostępnionym przez autorów.
Zaczęło się od dodania do Prey zestawu nowych Osiągnięć. Tym, co jest zwłaszcza ciekawe, są ich nazwy, ustawione w kolejności:
Lista Osiągnięć składa się więc na zdanie „Jeśli uwierzyłeś, że wysłali człowieka na Księżyc”. Co nie tylko sugeruje miejsce akcji dodatku, ale jest również cytatem z piosenki Man on the Moon zespołu REM.

Innym ciekawym elementem dodanych Osiągnięć jest to, że opatrzone zostały logiem Kasma Corporation, czyli firmy, która w kampanii Prey została wymieniona jako główny konkurent dla TranStar, będącego pracodawcą głównego bohatera.
Fani szybko odkryli, że jakiś czas temu założono konto twitterowe KasmaCorp. Nie ma na nim żadnych wiadomości, ale w profilu podano adres, który wydaje się wskazywać lokalizację na orbicie Księżyca.
Co jednak najważniejsze, konto KasmaCorp w serwisie Reddit opublikowało na forum poświęcony dokonaniom NASA komentarz w formie kodu binarnego, który po przetłumaczeniu doprowadza do linka z animowanym gifem, zawierającym wiadomość „Resetowanie Symulacji” oraz krótkie fragmenty rozgrywki, które wydają się pochodzić z dodatku do Prey z akcją osadzoną na Księżycu.
Wszystko więc wskazuje, że studio Arkane i firma Bethesda rozpoczęły kampanię marketingową mającą podkręcić atmosferę przed oficjalnym ujawnieniem projektu. Spodziewamy się, że projekt zostanie zapowiedziany podczas konferencji wydawcy na targach E3, która zaplanowana została na 10 czerwca.
Więcej:Fallout: New Vegas dostanie remaster? Znany dziennikarz nonszalancko potwierdził plotki
GRYOnline
Gracze
30

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.