Według nowych doniesień Star Wars: Knights of the Old Republic Remake ukaże się dopiero za kilka lat.
Serwis Bloomberg potwierdził u swoich źródeł związanych z grupą Embracer, że projekt Star Wars: Knights of the Old Republic Remake został przejęty przez studio Saber Interactive.
Mamy złe wieści dla graczy czekających na Star Wars: Knights of the Old Republic Remake. Według nowych doniesień na projekt poczekamy jeszcze wiele lat.
![Premiera KOTOR Remake to melodia odległej przyszłości [Aktualizacja] - ilustracja #1](/Galeria/Html/Wiadomosci/1023776921.jpg)
Przypomnijmy, że projekt został odebrany studiu Aspyr Media po tym, jak prezentacja dema nie spełniła oczekiwań grupy Embracer. Dodatkowym problemem były zbyt wolne postępy w pracach. Wydawca pierwotnie zamierzał wydać remake w tym roku, ale deweloperzy pracujący nad projektem mieli poinformować szefów, że bardziej realistycznym terminem będzie 2025 r.
Jeśli wierzyć nowym doniesieniom, zmiana dewelopera nie sprawi, że gra zadebiutuje wcześniej. Mimo to trudno nie zrozumieć decyzji wydawcy. Aspyr Media do tej pory specjalizowało się w przenoszeniu cudzych gier na nowe platformy sprzętowe i wszystko wskazuje na to, że zadanie odświeżenia KOTOR-a po prostu przerosło ten zespół, zwłaszcza że produkcja miała wprowadzić radykalne zmiany w rozgrywce, porzucając walkę z aktywną pauzą na rzecz zręcznościowego systemu typowego dla RPG-ów akcji.
Saber Interactive ma znacznie więcej doświadczenia w tworzeniu od zera dużych gier – jest znane choćby ze SnowRunnera czy World War Z – i tym samym bardziej nadaje się do opracowania projektu o tak dużym znaczeniu dla wydawcy.
Wszystko pozostanie zresztą w rodzinie. Aspyr Media jest co prawda samodzielnym zespołem, ale podlega Saber Interacive i oba studia są własnością grupy Embracer.
11

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.