Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition już zadebiutowało na konsolach PlayStation. Posiadacze pozostałych platform sprzętowych zabawę rozpoczną popołudniu. Udostępniono również pełną listę zmian i nowości, jakie te kolekcja oferuje w porównaniu z pierwowzorami.
Dzisiaj na rynku zadebiutuje Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition, czyli kolekcja zawierająca odświeżone wersje trzech klasycznych gier studia Rockstar Games. Ukaże się o godzinie 16:00 czasu polskiego. Tak przynajmniej oficjalnie twierdzą autorzy, ale wiele osób posiadających wydanie na PS4 i PS5 rozpoczęło zabawę o północy.
Na stronie PlayStation Store wciąż trwa odliczanie do premiery o 16:00, jednak wszystko wskazuje na to, że wersje na konsole firmy Sony zostały odblokowane wcześniej dla osób, które złożyły preorder. Użytkownicy pozostałych platform muszą uzbroić się w cierpliwość.
Przypomnijmy, że dzisiejsza premiera dotyczy dystrybucji cyfrowej na PC oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S, PlayStation 5 i Nintendo Switch. 7 grudnia ukaże się wydanie pudełkowe, ale nie będzie ono dostępne na pecetach. Z kolei na przyszły rok planowana jest premiera wersji mobilnej na systemy iOS i Android.
Studio Rockstar Games udostępniło także listę wszystkich zmian, jakie zaoferuje ta produkcja. O części z nich wiedzieliśmy już wcześniej, ale jest też kilka nowości.
Jako ciekawostkę warto na koniec wspomnieć, że w GTA: The Trilogy - The Definitive Edition mają działać stare cheaty, aktywowane kombinacjami przycisków na padzie. Można to zobaczyć m.in. w obszernym gameplayu opublikowanym przez kanał Zanar Aesthetics (powyżej). Po ich włączeniu niemożliwe jest jednak odblokowywanie osiągnięć i trofeów, więc gra pyta, czy na pewno chcemy z nich korzystać.
Interesujesz się GTA The Trilogy - The Definitive Edition? Jeśli tak, to zaciekawić Cię mogą inne doniesienia o tej produkcji:
Data wydania: 11 listopada 2021
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
23

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.