Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 grudnia 2021, 13:27

autor: Adrian Werner

Premiera FNAF: Security Breach

Doczekaliśmy się premiery Five Nights at Freddy's: Security Breach, czyli najnowszej odsłony serii popularnych horrorów.

W SKRÓCIE:
  1. dziś zadebiutowała gra Five Nights at Freddy's: Security Breach,
  2. tytuł trafił na PC, PS4 i PS5,
  3. na razie produkcja otrzymuje w większości pozytywne oceny od użytkowników Steam i uzyskuje dobre wyniki aktywności.

Nadszedł wreszcie moment, na który od dawna czekali fani marki FNAF. Na rynku zadebiutowała najnowsza odsłona serii, czyli Five Nights at Freddy's: Security Breach.

Produkcja ukazała się równocześnie na PC oraz konsolach PlayStation 4 i PlayStation 5. Wydanie pecetowe sprzedawane jest na Steamie za 183,35 zł. Posiadacze konsol muszą zapłacić trochę mniej, bo 179,00 zł. Gra nie oferuje polskiej wersji językowej.

Premiera FNAF: Security Breach - ilustracja #1

Więcej o historii marki Five Nights at Freddy’s znajdziecie w naszym artykule:

  1. Fenomen Five Nights at Freddy’s

Debiut na Steamie jest dosyć udany. W chwili pisania tej wiadomości gra ma 403 recenzje użytkowników i 71% z nich chwali tytuł, co serwis kategoryzuje jako „w większości pozytywny” odbiór. Graczom podoba się jakość grafiki, klimat oraz masa easter eggów. Krytykowane są głównie błędy techniczne oraz wysokie wymagania sprzętowe.

Produkcja uzyskuje także dobre wyniki aktywności. Wkrótce po premierze w tytuł bawiło się 7186 osób równocześnie. To najlepszy wynik uzyskany przez grę z tej marki na Steamie. Poprzednim rekordzistą było Five Nights at Freddy's 3 z 3212 użytkownikami jednocześnie.

Wynik Five Nights at Freddy's: Security Breach jest również wyższy niż rekord aktywności Poppy Playtime, który wynosi 1946 osób równocześnie. Obie produkcje celują w podobnego odbiorcę, będąc skradankowymi horrorami, w których unikamy morderczych mechanicznych maskotek.

  1. Oficjalna strona internetowa gry Five Nights at Freddy's: Security Breach

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej