Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 maja 2012, 08:55

autor: Szymon Liebert

Premiera Diablo III – rozpętało się piekło

Lata oczekiwań fanów dobiegły końca – do sklepów trafiło Diablo III. Premiera gry firmy Blizzard była sporym wydarzeniem i cieszyła się ogromnym zainteresowaniem graczy.

Premiera Diablo III – rozpętało się piekło - ilustracja #1
Takich tłumów na premierze gry jeszcze w Polsce nie było.

Do sklepów trafiła gra Diablo III – w tak lakoniczny sposób można by napisać o premierze nowej produkcji studia Blizzard, gdyby nie pewien szczegół. Była ona dużym wydarzeniem dla wielu graczy w Polsce i na świecie. Na nocną premierę trzeciego Diablo w Warszawie i innych miastach stawiły się setki graczy, którzy chcieli zdobyć swój egzemplarz. Wiele serwisów, w tym gry-online.pl oraz tvgry.pl, spędziło noc przy grze, relacjonując wrażenia.

Nocna premiera gry odbyła się wczoraj w salonie Empik Złote Tarasy w Warszawie. A raczej przed nim, bo ludzi przyszło tyle, że nie zmieściliby się w środku. Na miejscu przygotowano konkursy, quizy oraz podświetlany napis Diablo III. Pojawili się też producenci tytułu z Blizzarda – Russel Brower oraz Chris Thunig, którzy rozdawali autografy. Imprezy o mniejszej skali odbyły się w wielu innych miastach – Krakowie, Łodzi, Poznaniu, czy chociażby Gdańsku.

Premiera Diablo III – rozpętało się piekło - ilustracja #2
Tłum kontra namiot z pudełkami Diablo III.

Premiera nie przebiegała wzorowo od strony technicznej, bo nie wszyscy mogli zalogować się od razu. W podsumowaniu swojej relacji UV napisał:

„Koszmarny falstart Blizzarda z serwerami, ale tym razem panowie dość szybko poradzili sobie z natłokiem chętnych do gry fanów i w okolicach pierwszej można było spokojnie się zalogować.”

Mimo tego, wiele osób grało do białego rana lub gra nadal. Produkcja jest po prostu wciągająca i pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Tak przynajmniej pisał o 5 rano UV po przejściu sporego fragmentu pierwszego aktu. Oprócz niego, grało kilku innych redaktorów i współpracowników gry-online.pl, którzy dzielili się wrażeniami. Sprawdźcie zresztą nasze podsumowanie wydarzenia, zawierające zdjęcia z imprez premierowych oraz filmy z Diablo III.

Na grę musieliśmy czekać wiele lat, bo Blizzard nie spieszył się ze stworzeniem kontynuacji jednej ze swoich najpopularniejszych marek. Tej firmie można to wybaczyć – w końcu jeszcze nigdy nie wypuściła ona projektu słabego lub takiego, który nie zainteresowałby graczy. Trzeci Diablo to rozrywka na długie miesiące, co udowadniają poprzednie, wciąż atrakcyjne dzisiaj części. Diablo III kosztuje 179,90 zł. W sprzedaży jest też limitowana Edycja Kolekcjonerska.

  1. Wrota piekieł – premiera Diablo III na gry-online.pl
  2. tvgry.pl – zapis relacji wideo z premiery gry