Elden Ring bywa tak piękny, że aż irytujący. Gracze wyśmiewają powiadomienia, które nierzadko znacznie utrudniły rozgrywkę tylko tym, że po prostu się pojawiły.
Miriam Moszczyńska
Elden Ring ma zarówno swoje uroki, jak i przekleństwa. Do drugiej z tych kategorii zdecydowanie zaliczają się powiadomienia wyświetlane w grze. Fani prześmiewczo podchodzą do sprawy, wspominając sytuacje, gdy interfejs znacznie utrudnił im rozgrywkę.
Graczom Elden Ring na pewno znajome są tego typu powiadomienia, które poprzedza pytanie wymagające odpowiedzi. Pojawiają się one nie tylko, gdy chcemy użyć klucza, ale także podczas walki, gdy nasz wierzchowiec – Struga (Torrent) zostanie pokonany, a do jego wskrzeszenia potrzebna będzie mikstura.

O ile same powiadomienia same w sobie niczym nie zawiniły, to zdecydowanie konieczność potwierdzenia, czy na pewno chcemy wskrzesić Strugę, wzbudza u graczy śmiech.
*wypełnił poniższe captcha, aby wskrzesić konia" - napisał Iliopsis.
„wybierz wszystkie obrazki, na których znajduje się pies." - napisał LJKiser.
To, jak prezentuje się zablokowane UI w grze, możecie zobaczyć na poniższym filmie.
Poza koniecznością potwierdzenia wskrzeszenia wierzchowca gracze Elden Ring nie zapomnieli o wymienionych wyżej powiadomieniach dotyczących zużycia kamiennego klucza. Przez krótką chwilę po wykorzystaniu wspomnianego przedmiotu gracz nie jest w stanie wykonać uniku, czy też zaatakować.
Tyle razy, ile wiadomość w stylu „zużyto klucz kamiennego miecza” czy jakikolwiek inna doprowadziła mnie do szału... możliwość walki powinna być ważniejsza od powiadomień w UI – napisał scullys_alien_baby.
Na tym się jednak nie kończy, ponieważ swojego czasu gracze wzajemnie blokowali sobie możliwość odkrycia, czy też odpoczynku w miejscu łaski, zostawiając wiadomości. Tego błędu uniknąć można np. grając offline, nie zmienia to jednak faktu, że jest to gest, który do najprzyjemniejszych nie należy.
Może Cię zainteresować:
Niemniej są i tacy gracze, którzy mają wrażenie, że obecne w grze powiadomienia są pewnego rodzaju pstryczkiem w nos od Miyazakiego. Chociaż znacznie bardziej prawdopodobną wersją jest po prostu źle zaprojektowany interfejs.
Więcej:Twórcami Wiedźmina pogardzano we własnej firmie. „Byliśmy jak dziwni ludzie mieszkający w piwnicy”
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
11