Rodzime studio The Astronauts opublikowało zaktualizowane plany rozwoju strzelanki RPG Witchfire. Na wersję 1.0 gry poczekamy do przyszłego roku.
Dwa tygodnie temu ukazała się wyczekiwana aktualizacja Witch Mountain do gry Witchfire, czyli znajdującej się obecnie w fazie wczesnego dostępu strzelanki RPG autorstwa polskiego studia The Astronauts. Teraz twórcy ujawnili, jakie mają plany na dalszy rozwój projektu.
Aktualizacja Witch Mountain okazała się znacznie większa, niż pierwotnie zakładano, i tym samym jej ukończenie zajęło więcej czasu. W rezultacie wszystkie zapowiedziane wcześniej przyszłe update’y uległy opóźnieniu o ok. 3 miesiące. Obecne plany wglądają więc następująco:
Ponadto autorzy mają w planach m.in. dodanie broni białej, Prolog pełniący rolę rozbudowanego tutorialu, jak również dodatkowe zadania (zarówno jednorazowe, jak i te, które będziemy mogli przechodzić wielokrotnie). Na razie nie wiadomo jednak, w skład których aktualizacji wejdą te nowości.
Twórcy potwierdzili też, że mają w planach wersje konsolowe, ale na razie nie mogą zdradzić niczego konkretnego na ich temat. Kategorycznie stwierdzili za to, że nie ma szans na dodanie do Witchfire trybu kooperacyjnego, gdyż gra od podstaw została zaprojektowana wyłącznie z myślą o samotnej zabawie.
Witchfire dostępne jest obecnie tylko na PC. Grę można kupić w serwisach Steam i Epic Games Store za 159,99 zł. Produkcja została przyjęta ciepło – w sklepie firmy Valve aż 92% recenzji graczy chwali ten polski projekt.
Gracze
Steam
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.