Połączenie Tomb Raidera i Zeldy, tak może wyglądać nowa marka Eidos Montreal

Dzięki ofertom pracy dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na temat nowej marki studia Eidos Montreal.

Adrian Werner

4
Połączenie Tomb Raidera i Zeldy, tak może wyglądać nowa marka Eidos Montreal, źródło grafiki: Embracer. Artwork z Shadow of the Tomb Raider.
Połączenie Tomb Raidera i Zeldy, tak może wyglądać nowa marka Eidos Montreal Źródło: Embracer. Artwork z Shadow of the Tomb Raider.

Oferty pracy często są doskonałym źródłem informacji na temat niezapowiedzianych jeszcze oficjalnie projektów. Najnowszym tego przykładem jest studio Eidos Montreal.

  1. Według tych ogłoszeń Eidos Montreal pracuje nad nową marką.
  2. Projekt zaoferuje otwarty świat, w którym znajdziemy zarówno dzikie tereny i wioski, jak i duże „cywilizowane strefy”, co najpewniej oznacza miasta.
  3. Wydarzenia ukazane zostaną z perspektywy trzecioosobowej.
  4. W rozgrywce istotną rolę odegra zarówno walka, jak i rozwiązywanie skomplikowanych zagadek z wykorzystaniem zaawansowanego silnika fizycznego.
  5. Podczas zabawy czeka na nas również wiele wyzwań platformówkowych, wymagających korzystania z oferowanego przez grę systemu parkouru.

Wszystko to brzmi obiecująco. Eidos Montreal ma na koncie Shadow of the Tomb Raider, więc posiada doświadczenie w tworzeniu ciekawych wyzwań platformowkowych oraz zagadek środowiskowych. Informacje o tym, że do tego wszystkiego dorzucony zostanie otwarty świat ze zróżnicowanymi strefami oraz potężny silnik fizyczny budzi z kolei skojarzenia z The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Przypomnijmy, że Eidos Montreal jest częścią grupy Embracer. Według doniesień z początku tego roku studio to wspólnie z zespołem Crystal Dynamics mają wypuścić pięć gier AAA do 31 marca 2028 roku.

Wiemy już, że wśród tej piątki znajduje się nowa odsłona cyklu Tomb Raider, której wydawcą będzie firma Amazon Games oraz najpewniej kolejna część serii Deus Ex. Ponadto Crystal Dynamics pomaga przy Perfect Dark, a Eidos Montreal przy nowym Fable. Ta ostatnia produkcja to RPG akcji z otwartym światem, więc zdobyte podczas tych prac doświadczenia na pewno okażą się przydatne podczas tworzenia nowej marki zespołu.

  1. Recenzja gry Shadow of the Tomb Raider – czy to już koniec Lary Croft?
  2. Shadow of the Tomb Raider – poradnik do gry
  3. Oficjalna strona studia Eidos Montreal

11

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Władca Pierścieni uderzył w Harveya Weinsteina w nietuzinkowy sposób. Elijah Wood wspomina zakulisowe rozgrywki

Następny
Władca Pierścieni uderzył w Harveya Weinsteina w nietuzinkowy sposób. Elijah Wood wspomina zakulisowe rozgrywki

Trailer Diablo 4 miał więcej błędów niż ser szwajcarski dziur, Blizzard zaliczył kolejną wpadkę

Poprzedni
Trailer Diablo 4 miał więcej błędów niż ser szwajcarski dziur, Blizzard zaliczył kolejną wpadkę

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl