Studio Niantic poinformowało, że w tym tygodniu ukaże się duża aktualizacja do mobilnego Pokemon GO. Patch wprowadzi do gry m.in. 80 nowych typów stworków oraz dodatkowe opcje ewolucji i łapania. Rozszerzone zostaną także listy przedmiotów, jagód, awatarów oraz ubrań.
Jednym z największych problemów mobilnego Pokemon GO jest wolne tempo rozwijania gry. Wydane do tej pory aktualizacje miały raczej charakter kosmetyczny, ale w tym tygodniu wreszcie ulegnie to zmianie. Studio Niantic zapowiedziało, że lada chwila wypuści wielkiego patcha, który mocno rozszerzy zawartość produkcji.
Łatka wprowadzi do gry osiemdziesiąt nowych pokemonów. Wszystkie one będą pochodziły z tzw. drugiej generacji, oryginalnie wywodzącej się z regionu Johto. Stworki te zadebiutowały w 1999 roku, wraz z wydaniem Pokémon Gold i Pokémon Silver na konsolę Game Boy Color. Będziemy mogli złapać tak znane okazy jak Chikorita, Cyndaquil czy Totodile, a wszystkie potworki dostępne będą także w wariantach o odmiennych płciach.
Ponadto rozszerzone zostaną opcje rozwoju podopiecznych. Niektóre pokemony z pierwszej generacji będą mogły ewoluować dalej, do form zamieszkujących region Johto. Potrzebne do tego przedmioty znajdziemy w PokeStopach.

Pojawią się również nowe techniki łapania pokemonów, wymagane do schwytania niektórych stworków. Do tego dojdą ulepszenia interfejsu, dzięki którym możliwy będzie wybór pokeballa oraz jagód bezpośrednio z ekranu łapania.
Patch doda także dwa typy jagód znanych jako Nanab Berries oraz Pinap Berries. Pierwsze z nich spowolnią ruchy pokemona, który je zje, a drugie podwoją liczbę cukierków, jakie dostaniemy za kolejny trafiony rzut. Pojawią się również nowe awatary i dodatkowe elementy garderoby, pozwalające samodzielnie ustalić praktycznie każdy element ubioru postaci.
GRYOnline
Gracze
3

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.