„Podejmiemy kroki, aby zlikwidować to niegodziwe zachowanie”. Twórcy strzelanki Marvel Rivals stawią twardy opór oszustom
Twórcy strzelanki Marvel Rivals będą walczyć z graczami, którzy korzystają z adapterów myszki i klawiatury na konsolach. Tego typu osoby mają czekać kary.

Strzelanka Marvel Rivals okazała się wielkim sukcesem dla twórców oraz źródłem świetnej zabawy dla fanów superbohaterów. Jak na każdy głośny tytuł przystało, przyciąga ona również mniej uczciwych graczy, korzystających z kontrowersyjnych metod – to właśnie oni stali się tematem niedawnego komunikatu studia NetEase.
Kontrowersyjne adaptery w Marvel Rivals
Sprawa dotyczy konsolowych graczy, którzy korzystają z adapterów myszki i klawiatury. W ten sposób mogą oni posługiwać się owymi urządzeniami, grając na PlayStation 5 lub Xboxach Series X/S. Dlaczego zabawa w Marvel Rivals w taki sposób jest nieuczciwa? Jak to bowiem zwykle bywa w przypadku strzelanek, konsolowa wersja produkcji zawiera system aim-assist, który pomaga celować osobom używającym padów – w połączeniu z czułością myszki może to zapewnić sporą przewagę.
Studio poinformowało, że jest w stanie zidentyfikować graczy wykorzystujących tego typu adaptery. Jeśli zostaną oni „złapani”, ich konto może zostać np. częściowo lub całkowicie zawieszone.
Wierzymy, że uzyskanie nieuczciwej przewagi za pomocą takich metod znacząco wpływa na wrażenia z gry dla naszych graczy. Dlatego też niezależnie od tego, czy grasz na PC, czy na konsoli, podejmiemy kroki, aby zlikwidować to niegodziwe zachowanie. Kary dla użytkowników adapterów klawiatury i myszy mogą obejmować tymczasowe lub stałe zawieszenie konta, usunięcie z rankingów lub inne, zależne od okoliczności konsekwencje.
Do gry zmierzają nowi bohaterowie oraz świeży strój dla Spider-Mana
Od zeszłego tygodnia fani Marvel Rivals mogą bawić się w 1. sezonie, który wprowadził Reeda Richardsa oraz Susan Storm z Fantastycznej Czwórki. Jeśli wziąć pod uwagę niedawne słowa reżysera gry, Guangyuna Chena, to na pozostałą dwójkę z tytułowej ekipy prawdopodobnie poczekamy jeszcze ok. 40 dni.
Chen udzielił bowiem wywiadu dla serwisu Metro, w którym sprecyzował, że sezony będą trwały trzy miesiące i zostaną podzielone na dwie części (po ok. 45 dni) – w każdej z nich mamy dostawać nową postać z uniwersum Marvela. Tym sposobem twórcy chcą regularnie dostarczać społeczności porcję świeżej zawartości oraz wzmocnić doświadczenie rozgrywki.
Jednak fani mogą liczyć nie tylko na kolejnych herosów, ale także na nowy strój dla Spider-Mana. Z okazji premiery Marvel’s Spide-Man 2 na PC (30 stycznia) w Marvel Rivals pojawi się „Advanced Suit 2.0”, który został stworzony do walki w „najtrudniejszych bitwach”.

Gracze
OpenCritic
Komentarze czytelników
Smutny.Pan Generał
No jednak ty Santa za bardzo nie czytasz newsa którego komentujesz.
Jak to bowiem zwykle bywa w przypadku strzelanek, konsolowa wersja produkcji zawiera system aim-assist, który pomaga celować osobom używającym padów – w połączeniu z czułością myszki może to zapewnić sporą przewagę
Nie jest problemem samym w sobie, że ktoś grałby na myszce. Problemem jest to, że grając na myszce masz jeszcze dodatkowe wspomaganie.
Bo nie ma tego ułomne automatycznego namierzanie wszystkiego co jest w twoim zasięgu tylko swobodna walka, a czego dzisiaj w grach AAA już nie doświadczysz
Dosłownie podałem ci wcześniej przykłady serii, które przeczą temu co wypisujesz. Zresztą gier ze swobodną walką jest wciąż cała masa i nie ma to nic wspólnego z tym czy gra się na padzie czy K+M
Przez pada dzisiejsze gry mają ułatwienia jakie 20 lat temu dawały kody do gier np. spowolnienie czasu w RDR bo inaczej nie da się trafić w przeciwnika itp. pierdoły.
No i kolejna bzdura, bo i bez spowolnienia czasu dawało się bez problemu trafiać w przeciwników. To raz.
Dwa. Wszelkiego rodzaju ułatwienia pojawiały się z czasem w związku z rozwojem tej branży. No i wzrostem popularności tego hobby. Pady czy konsole nie mają tu nic do rzeczy. Nawet jakby one nie istniały i mielibyśmy dostęp jedynie do PC, to dzisiaj też miałbyś autoregenracje zdrowia, chowanie się za zasłonami, upraszczanie wielu elementów itp.
No i trzy. Zabawne, że ponad 20 lat temu spowalnianie czasu pojawiło się w pewnej grze na PC o nazwie Max Payne. W tym czasie wyszedł również Gothic, który miał dosłownie autonamierzanie w trakcie strzelania z łuku/kuszy lub przy rzucaniu zaklęć. O banalnej walce czy masie uproszczonych elementach RPG nie wspominając.
Natomiast na konsole w tamtym momencie wychodził np. taki DmC ze swobodną walką bez autonamierzania itp.
Kierując się twoją "logiką", to PC oraz K+M przyczyniły się do tego jak wygląda dzisiejszy rynek gier. Co więcej, zaraziły one tą "chorobą" konsole.
zanonimizowany1408672 Chorąży
Na Konsoli przeważnie tylko się gra padem bo ja natomiast ja bym zwariował jakbym w większośći gier grał na klawiaturze i myszce. A Takie GTA 3 ta gra była aż tak bardzo konsolowa że też można było grać na Padzie ale zwykłym. Od Xboxa One nie obsługiwała tylko zwykłego natomiast GTA 4 już obsługiwał pada Xbox One w wersji pecetowej. W Niektórych grach też było Wspomaganie Celowania.
slawomirk2 Junior
Nie ma to jak płakać że ktoś gra myszka xd jprdl
zanonimizowany1408672 Chorąży
Ale właściwie to jednak napisałeś troche głupio bo klawiatura jest do pisania a tak naprawde to pad jest do grania. Teraz już jest tak że znajdują się Mody żeby grać na padzie w gry stare które nie obsługują żadnego.
zanonimizowany1408672 Chorąży
Ja znalazłem sposób nawet żeby na padzie grać też w Call Of Duty 2 i normalnie wszystko jest pod ręką. Najwyżej jak ze snajperką to najwyżej troche myszką tylko wycelowałem żeby dokładnie tylko strzelić ale ruchy przód tył to na padzie.