Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Po 25 latach jeden z elementów gry, która odmieniła gatunek RPG, ciągle spędza sen z powiek oryginalnemu twórcy Diab...

02.07.2025 10:25
😡
1
KuKiRIN
0
Junior

Stamina jest zle zaimplementowana i niedokonczona, nie powinna byc wymagania do normalnmego biegu tylko do przyspieszenia, np krotkiego sprintu i powinna jescze bonusowac ataki fizyczne, wtedy miala by sens.

Mnie bardziej wk.... synergie, a raczej ich ilosc na jeden skill, spieprzyly totalnie gre, na hellu niewrazliwosci karaja postacie walczace jednym zywiolem z synergiami, wiec trzeba gerac w grupie gdzie kazdy ma swoja swpecjalizacje, z kolei drop z mobkow jest otwarty wiec trzeba walczyc z innymi o lup, wiec lepiej jednak grac samemu.....ale niewrazliwosci...... bledne kolo, bez sensu. Jest pare buildow z mala iloscia niewrazliwosci na nie, np popularny i przepowerowany Hammerdin, ale ilez mozna nim grac, poza tym Czarka ma free Teleport i mozna swobodnie fruwac po mapie jak na jakims czicie :D

02.07.2025 11:05
2
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Cyberfan
54
Pretorianin

A mi się ten system podobał. Dodawał realizmu, ale nie w przesadzony sposób. Na początku postać jest słaba, i szybko się męczy a wraz z rozwojem biegnie dalej bez zmęczenia.

03.07.2025 13:50
Mqaansla
2.1
Mqaansla
40
Generał

A mi się ten system podobał. Dodawał realizmu, ale nie w przesadzony sposób. Na początku postać jest słaba, i szybko się męczy a wraz z rozwojem biegnie dalej bez zmęczenia.

Pomysł nie jest zły, ale słabo zaimplementowany. Jakby korzystały z niej jakieś zdolności/umiejętności, były związane z nią talenty a sam stat nie był przyklejony na siłę/sztywno do życia to mogło by być ciekawie.

Ale przy finalnej implementacji i "trudności" mobków na początkowych obszarach - wyszedł z tego time-gating i to jeszcze taki który trzyma cię przy monitorze (gorsza opcja już i tak krytykowanego rozwiązania). Właśnie przez tego typu rozwiązania, granie w gry blizzarda generalnie potrafi być mocno irytujące jak ktoś nie ma olbrzymich ilości wolnego czasu czasu. Co gorsza, i ile na początku pozwalali to omijać skillem*, to z czasem obniżyli jego pułap w swoich grach tak bardzo że czołganie się jest jedyną opcją.

*) I nie sugerowałbym się tutaj złożonością współczesnych mechanik, które mają się podobnie do skilla - jak samodzielne zbudowanie rakiety zdolnej wynieść sztucznego satelity na orbitę i otrzymanie za to garści guzików ma się do inteligencji.

post wyedytowany przez Mqaansla 2025-07-03 14:04:16
02.07.2025 11:21
3
odpowiedz
katai-iwa
56
Senator

Mnie ten pasek zawsze irytował, jakby go po prostu wydłużyli, to byłby mniej wkurzajacy.

02.07.2025 13:49
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
tynwar
92
Senator

Jak dla mnie ot po prostu jedna z części diablo 2, które razem tworzą całą grę. Akceptuję i szanuję, lubię diablo 2. Tak samo akceptuję i szanuję heroes of might and magic 4, pomimo tych sporych zmian względem poprzednika, to jednak wyszło na plus. Choć to było spore ryzyko, ale jak dla mnie odwaga opłaciła się.

02.07.2025 14:47
4.1
KuKiRIN
0
Junior

ProTIP

Stamina ma wplyw na rozgrywke max do Aktu 2, dalej juz nie ma zadnego znaczenia.

02.07.2025 15:40
4.2
tynwar
92
Senator

KuKiRIN
nie wiem czemu to piszesz do mnie, ale spoko dzięki xd

post wyedytowany przez tynwar 2025-07-02 15:40:31
02.07.2025 15:56
luckymike11
5
odpowiedz
luckymike11
73
Konsul
03.07.2025 18:37
6
odpowiedz
SagittariusA
36
Centurion

Mqaansla

Dobrze powiedziane.

Wiadomość Po 25 latach jeden z elementów gry, która odmieniła gatunek RPG, ciągle spędza sen z powiek oryginalnemu twórcy Diab...