Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 lipca 2025, 21:32

Po 11 latach coraz większego chaosu twórcy popularnej strzelanki MMO zaczęli wyraźnie dostrzegać olbrzymi problem. Destiny 2: Edge of Fate ma być lekarstwem

Studio Bungie snuje plany, jak przyciągnąć do Destiny 2 nowych graczy. Pierwsze elementy tej strategii widać już w dodatku Na krawędzi.

Źródło fot. Bungie
i

Od dziś społeczność skupiona wokół Destiny 2 może ogrywać dodatek Na Krawędzi, ale dla studia Bungie to dopiero jeden z kroków, które mają na celu przyciągnięcie przed ekrany nowych użytkowników. Producenci doskonale wiedzą, że próg wejścia do ich produkcji jest wysoki i zamierzają to zmienić. Głos w tej sprawie zabrał asystent reżysera gry, Robbie Stevens, w rozmowie z youtuberem o pseudonimie MrRoflWaffles.

  1. Zdaniem Stevensa Destiny 2: Na krawędzi było projektowane w taki sposób, by ułatwić zabawę nowym graczom. Co prawda produkcja pod względem gameplayu nie różni się zbytnio od podstawowej wersji, ale Bungie starało się stopniować prezentowanie nowych aktywności. W ten sposób deweloperzy chcą uniknąć sytuacji, w której użytkownik stanie przed mechaniką, nie rozumiejąc jej celu ani zasad działania.
  2. Na nowych graczach skupiają się także krótko- i długoterminowe plany studia. Jednym z rozwiązań mających uprzyjemnić zabawę jest ograniczenie liczby powiadomień. Dotyczy to zwłaszcza komunikatów pojawiających się po dużych aktualizacjach czy chwilę po uruchomieniu produkcji. Co więcej, w nowym interfejsie Destiny 2 dodatkowe zawartości będą pojawiać się jako oddzielne aktywności, które można szybko uruchomić.
  3. Po premierze rozszerzenia Na Krawędzi studio zamierza przyjrzeć się również kampanii New Light. Krytykowany przez fanów tryb ma zostać przemodelowany, by lepiej trafiać do nowych graczy. Zmiany obejmą również ekwipunek oraz balans broni, w szczególności podstawowego uzbrojenia.

Destiny 2 jest pierwszoosobową grą akcji, która pierwotnie zadebiutowała w 2017 roku na PC oraz konsolach ósmej generacji. Od 2020 roku jest dostępna również na PlayStation 5 oraz Xboxach Series X/S. Standardowa wersja dodatku Na krawędzi kosztuje 175 zł.

Krzysztof Kałuziński

Krzysztof Kałuziński

W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.

więcej