Studio Rockstar opublikowało pierwszy patch do komputerowej wersji Grand Theft Auto V, który powinien rozwiązać problem z niepoprawnym działaniem launchera u osób, które w nazwach kont użytkownika systemu Windows używały niestandardowych znaków.
Kamil Zwijacz
Kilka dni temu na rynku zadebiutowała wyczekiwana PC-towa wersja Grand Theft Auto V. Produkcja sama w sobie okazała się świetnym tytułem, aczkolwiek nie obyło się bez kilku problemów wieku dziecięcego. Gracze narzekali przede wszystkim na kłopoty z uruchamianiem projektu, co momentalnie zauważył deweloper, proponując tymczasowe rozwiązania oraz zapowiadając nadchodzące poprawki. Efekty ich pracy ukazały się wczoraj, w ramach patcha 1.01. Naprawił on przede wszystkim błąd związany z niepoprawnym działaniem launchera u osób, które w nazwach kont użytkownika systemu Windows używały niestandardowych znaków. Pozbyto się również problemu z transferem postaci z GTA Online (u części osób już podczas procesu przenoszenia pojawiał się komunikat z prośbą o dokonanie transferu). Oprócz tego aktualizacja 1.01 zniwelowała m.in.:

Przy okazji zachęcam do zapoznania się z naszą recenzją, w której skupiliśmy się na jakości PC-towego portu. Natomiast na poniższym materiale wideo, przygotowanym przez ekipę tvgry.pl, zobaczycie jak gra radzi sobie na komputerze ze średniej półki.
Grand Theft Auto V pierwotnie zadebiutowało w 2013 roku na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Po roku doczekało się wersji na PlayStation 4 i Xboksa One, a zwieńczeniem prac studia Rockstar jest komputerowe wydanie. Tytuł oferuje nieco lepszą oprawę graficzną, edytor filmików czy też możliwość modowania, aczkolwiek z tą ostatnią opcją wcale nie jest tak różowo, jak myśleliśmy, że będzie. Tak czy siak, pierwsze informacje dotyczące sprzedaży produkcji głoszą wielki sukces PC-towej wersji, którą po jednym dniu od momentu debiutu posiadało około miliona użytkowników Steama.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1