Tim Cain zdradził, że w 1996 roku firma Interplay mocno naciskała, aby zmienić pierwszego Fallouta w grę bliższą przebojowemu Diablo.
Wydana w 1997 roku pierwsza część serii Fallout na zawsze zmieniła pecetowe RPG-i. Okazuje się jednak, że gra mogła mocno różnić się od tego, co ostatecznie trafiło na rynek. Dowiedzieliśmy się tego z nowego materiału opublikowanego w serwisie YouTube przez Tima Caina, czyli jednego z ojców tej serii.
Tim Cain podkreślił również, że ewentualny remake pierwszego Fallouta koniecznie powinien zachować turowy system walki, bo tylko w ten sposób mógłby pozostać wierny pierwowzorowi. Twórca wielokrotnie rozważał, jak w takiej produkcji mogłyby się sprawdzić alternatywne rozwiązania, ale ostatecznie zawsze dochodził do wniosku, że turowe potyczki byłyby lepszym rozwiązaniem przy odświeżaniu tej klasyki.
Warto na koniec wspomnieć, że ostatecznie Interplay po wielu latach zrobił wreszcie grę w tym stylu w postaci wydanego w 2004 roku hack’n’slasha Fallout: Brotherhood of Steel. Produkcja nie odniosła jednak sukcesu.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.