W miniony weekend w grze Path of Exile było ponad 154 tysiące jednocześnie zalogowanych graczy. To rekordowa liczba w historii istnienia tej darmowej produkcji z gatunku hack'n'slash. Twórcy obecnie pracują nad aktualizacją, która jutro powinna zostać udostępniona.
gry
Marcin Skierski
25 sierpnia 2014
Czytaj Więcej
Trochę się przyczyniłem do tego, bo akurat od kilku dni intensywnie siedzę w PoE... podoba mi się ta gra, potrafi wciągnąć.
Nowe rozszerzenie jest rzeczywiście bardzo dobre, co widać właśnie w ilości graczy. Oby tak dalej :]
Obiecali że będą dodawać inne języki w tym i Polski, jakoś półtora roku temu i nic do tej pory żadnej wiadomości na ten temat. Co z tego że dodatek jak i tak dziadowsko się gra.
Dziadowsko sie gra poniewaz nie ma polskiej wersji? Interesujące.
Dam szanse produkcji jak poprawią grafikę animacje i dźwięki.
Dla tych którzy mają wątpliwości czy warto spróbować - zdecydowanie tak, niemożliwe jak bardzo gra zmieniła się w niespełna rok odkąd grałem ostatni raz, ile usprawnień wprowadziło tak niszowe studio. Nowe skille, nowe przedmioty, nowe mechaniki, nowe obszary, świetna sprawa.
[4] Tak z ciekawości, co jest taką barierą w action RPG (a w zasadzie H'n'S) w kwestii języka?
+500 energy shield?
+ 8% life?
+25% fire resistance?
[6] Grafika jest znośna (za to estetyka świetna), dźwięki tym bardziej, animacje mogą być uznawane za nieco sztywne, zgadzam się.
Ale PoE to gra dla tych których kręci theorycrafting, rozwijanie postaci z głową i kombinowanie z buildami - jak liczysz na to że będzie grało się lepiej tylko dlatego że Marauder będzie miał więcej pikseli i będzie płynniej walił młotem, to raczej się przeliczysz.
PoE według mnie może być dosyć "przytłaczające" dla nowego gracza przez ilości scieżek w passive tree, zwłaszcza w porównaniu do Torchlight 2 które ma system podobny do Diablo 2 lub Diablo 3 w którym po prostu resetujesz a bardziej widoczny wpływ mają przedmioty. Jako, że PoE mechaniką umiejętnosci przypomina Final Fantasy 7 a passive tree Final Fantasy 10 chciałbym wspomnieć, ze własnie w FF 10 rozwiązane to bardzie przyjaźnie. Tak samo jak w PoE wszystkie postacie miały "jedno" drzewko ale zaczynał w różnych punktach, różnica była taka, że pewne sciezki były zablokowane i przedmioty do ich odblokowania zdobywało się po kilku jak nie kilkunastu godzinach gry. Pasywne drzewko miało dwie wersje, normalną i "zaawansowaną", druga opcja pozwała wczesniej sciezki i z postaci która walczyła głównie bronią zrobić maga na początku zamiast w połowie gry.
ziomeczku to jest kolejna gra dla maniakow a nie dla ciebie... wez wyjdz!
Grałem troszkę z rok temu, ale gra mnie odrzuciła dużo toporniejszym gameplayem niż w Diablo 3. Na papierze wszystko wygląda świetnie, rozwój postaci, handel, end game jednak przy Diablo spędziłem więcej czasu.
Ja w sumie identycznie, nie żeby PoE było jakieś tragiczne ale to co dla mnie najważniejsze, czyli miód z gry - tutaj kompletnie leży. Nie miałem w ogóle poczucia mocy, fizyka, animacje i ten ciężki do opisania "feeling" siekania dla mnie leżą - w przeciwieństwie do D3 w którym gdy jeszcze miałem czas na multi spędziłem jakoś 500 godzin. Ale fajnie iż jest wybór.
najbardziej beznadziejny i nudny slasher z sytemem rozwoju ktory wyglada ciekawie ale gdy sie pozna gre okazuje sie tragiczny
jedyny slasher w ktorym gdyby nie dedykowany ekwipunek postacie by sie nieruznily
drzewko pasive niby duze niby rozlegle tylko czemu 80% opcji wyboru powtaza sie milion razy
gdyby zebrac je do kupy w i rozpisac standartowo (zdolnosci -stystyki i ich tiery ) byl by to najbiednieshy slasher swiata
niemowiac o tym ze rozgrywka jest nudna i montonna
sa 2 rodzaje slasherow w 1 sie grinduje eq pod dps w 2 pod hp to jest wersja z hp
Mam wrażenie że gdyby nie to, że gra jest darmowa - tytuł nie osiągnąłby najmniejszego sukcesu.
gdyby nie dedykowany ekwipunek postacie by sie nieruznily
Jaki dedykowany ekwipunek? W poe coś takiego nie istnieje.
drzewko pasive niby duze niby rozlegle tylko czemu 80% opcji wyboru powtaza sie milion razy
Ponieważ cech do rozwijania jest skończona ilość.
gdyby zebrac je do kupy w i rozpisac standartowo (zdolnosci -stystyki i ich tiery ) byl by to najbiednieshy slasher swiata
Nie da się tego rozpisać inaczej (lepiej), ponieważ jeden skill wynika z drugiego.
sa 2 rodzaje slasherow w 1 sie grinduje eq pod dps w 2 pod hp to jest wersja z hp
Nieprawda.