Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 lipca 2016, 13:45

autor: Adrian Werner

Patch 2.0 do Prison Archtect będzie ostatnim dużym. Następna gra Introversion to Scanner Sombre

Studio Introversion ujawniło zawartość patcha 2.0 do Prison Architect i poinformowało, że będzie to ostatnia duża aktualizacja do tego tytułu. Po jej wydaniu zespół zajmie się produkcją gry eksploracyjnej Scanner Sombre.

Niezależne brytyjskie studio Introversion Software ujawniło informacje dotyczące aktualizacji 2.0 do więziennej strategii ekonomicznej Prison Architect. Jednocześnie twórcy ogłosili, że będzie to ostatni duży patch do tej gry. W przyszłości ukażą się jeszcze inne łatki, ale ich celem będzie usuwanie ewentualnych błędów, a nie dodawanie nowych elementów i opcji.

Łatka 2.0 jest już w otwartych testach, więc każdy zainteresowany może ją wypróbować poprzez pobranie bety patcha ze Steam. Finalna wersja ukaże się w przyszłym miesiącu. Aktualizacja przerabia gruntownie interfejs użytkownika, tak aby był łatwiejszy w użyciu i pozwalał graczom na dotarcie do niedostępnych wcześniej informacji. Ponadto mocno rozbudowano opcje moderskie. Gracze mogą teraz uruchomić znacznie więcej modyfikacji jednocześnie, a twórcy modów otrzymali rozszerzone możliwości tworzenia skryptów oraz opcję dodawania własnych efektów dźwiękowych i muzyki.

Patch 2.0 wprowadził też sporo dodatkowej zawartości. Dodano nowe eventy, w tym zatrucie pokarmowe, pojawienie się w więzieniu kaznodziei czy wyciek listy tajnych informatorów. Natomiast wybór przedmiotów powiększył się o wielki telewizor oraz automat z grami.

Przypomnijmy, że wersja alfa Prison Architect trafiła do sprzedaży na PC 25 sierpnia 2012 roku, a pełna wersja zadebiutowała w październiku zeszłego roku. Ponadto w czerwcu ukazały się wydania konsolowe na PlayStation 4 i Xboksa One, a w drodze są także edycje mobilne. Sprzedaż gry przekroczyła już 2 miliony egzemplarzy.

Introversion Software zdradziło także, nad czym zacznie pracować po premierze patcha 2.0. Jakiś czas temu zespół zrobił sobie miesięczny urlop od Prison Architect, w trakcie którego opracował dwa prototypy – symulatora sapera zatytułowanego Wrong Wire oraz gry eksploracyjnej Scanner Sombre, w której zabawa polega na zwiedzaniu pogrążonej w ciemności jaskini, gdzie jedynym źródłem informacji o otoczeniu są odczyty futurystycznego skanera. Zespół zdecydował, że następnym jego projektem będzie przerobienie Scanner Sombre w pełnowymiarową produkcję. Twórcy nie porzucili pomysłu z Wrong Wire, ale jeśli do niego powrócą, to dopiero za jakiś czas.

  1. Recenzja gry Prison Architect - stwórz własne Alcatraz
  2. Oficjalna strona gry