Dokładnie to samo CDPRed zrobiło z Wieśkiem 3. Wydłużyli rozgrywkę. Jak? Rozwodnili fabułę, upchali więcej barachła niż w Diablo, upatrzyli mapę setkami znaczników, zrobili rozwój postaci oparty na procenowych bonusach. A gra na żadnej z tych rzeczy nie zyskała. Wręcz przeciwnie.
Dokładnie tak jak mówi kolega. Zapchanie gry wszystkim co się da i wychodzi lipa. Ok AC3 ma ciekawą fabułę ale na fabule mogło by się skończyć a nie dawać jakieś wręcz poukrywane zadania w obozie. Itp. jakieś polowania itp. niby urozmaicenie ale nudne i niewnoszace do gry nic. Tak jak we wspomnianym przez kolegę Wiedźminie. Pierdyliard znaczników na mapie setki zleceń na tego samego potwora tylko ojej z inną otoczka fabularna. Jakieś schematy zbroi i broni. Niby ok ale na dobrą sprawę co to zmienia w samej grze?
Pierdyliard znaczników na mapie Widzę, że nie umiałeś lub raczej nie chciałeś ich wyłączyć gdyż wtedy byłoby zbyt trudno.
Nightgeisha zeszyty i podręczniki kupione na rozpoczęcie roku szkolnego?
AC3 to była taaaka nuda, że dziwne ze gra się w ogóle podobała graczom
Watek główny i bohater główny była tragicznie napisane, do tego te mini misję w osadzie, lol
Jak trójka ma najlepszego bohatera ze wszystkich. Do tego jako jedyny dostał tak mocno po tyłku, ze wszystkich bohaterów serii - stracił matkę, swój lud, musiał zabić ojca i przyjaciela, na koniec stracił mentora, ludzie którym pomagał próbowali go zabić po fałszywych oskarżeniach. Mimo to nigdy się nie poddał i toczył walkę o wolność innych, nawet jeśli wolność ta nie kończyła się dla niego dobrze. Connor jest najbardziej niedocenianym bohaterem serii.
Asissynek06 rozwija swój repertuar. Już nie tylko liże buty Ubisoftu, ale dodatkowo ma fiksację na punkcie Wiedźmina. Tym razem nie zauważył, że jednocześnie pojechał po Ubi.
Ja napisałem tylko, że obie firmy zrobiły to samo. Stwierdziłem fakt. Jeśli cię to oburza to wkurzaj się na firmy, na fakty. Dlaczego sapiesz do mnie? ??
To samo? Czyli mówisz, Asissynku, że w grach Ubi:
Rozwodnili fabułę, upchali więcej barachła niż w Diablo, upatrzyli mapę setkami znaczników, zrobili rozwój postaci oparty na procenowych bonusach. A gra na żadnej z tych rzeczy nie zyskała. Wręcz przeciwnie. 
Nie wiedziałem, że aż tak nienawidzisz Ubisoftu!
Coś ci się chyba odkleiło z tej nienawiści do Ubi. 
Tak, Assassiny podobnie jak Wiedźmin mają rozmytą fabułę, setki znaczników na mapie (misji pobocznych i znajdziek), dodany RPG-owy rozwój postaci. 
Chodzi mi tylko o to, żebyśmy nie byli hipokrytami. Jeśli jest w obu grach to albo łaskawie ignorujemy w obu grach albo ciśniemy, że to wada w obu grach. Jako, że wszyscy cisną Ubi, to ja tylko wyrównuję szale. Bądźmy uczciwi. CDPRed zrobił dokładnie to samo. 
Musisz pogodzić się z tym, że CDPRed jest tak samo okropne jak Ubi... albo może oba studia nie są? Może to tylko hejcik? ^^
Nie obchodzi mnie CDPR. Po prostu nie spodziewałem się, że tak nasrasz na Ubisoft po latach lizania butów (i nie tylko butów) braci Guillemot.
Dokładnie to samo CDPRed zrobiło z Wieśkiem 3. Wydłużyli rozgrywkę. Jak? Rozwodnili fabułę, upchali więcej barachła niż w Diablo, upatrzyli mapę setkami znaczników, zrobili rozwój postaci oparty na procenowych bonusach. A gra na żadnej z tych rzeczy nie zyskała. Wręcz przeciwnie. Niezła bzdura! Facet nawet nie wie o czym mówi.