Oppo – chiński producent smartfonów – wchodzi na polski rynek

Po wejściu na polski rynek dynamicznie rozwijających się producentów smartfonów z Chin – Xiaomi i Huawei – czas na kolejnego potentata prosto z Państwa Środka. Do naszych sklepów trafiło kilka modeli firmy Oppo.

futurebeat.pl

Amadeusz Cyganek

Oppo – chiński producent smartfonów – wchodzi na polski rynek - ilustracja #1

W ostatnich latach rynek smartfonów rozwija się pod dyktando chińskich firm – choć liderem wciąż jest południowokoreański Samsung, to obecność aż trzech koncernów z Chin musi robić wrażenie. Do tej pory na polskim rynku oficjalnie mogliśmy kupić sprzęty dwóch producentów z tego kraju – Xiaomi oraz Huawei; co więcej, drugi z tych podmiotów wyprzedził Samsunga pod względem liczby sprzedanych urządzeń. Teraz do tego duetu dołącza trzeci gracz – Oppo.

Wczoraj do sklepów na terenie Polski trafiło kilka nowych modeli tego producenta – najważniejszym z nich jest oczywiście flagowy Find X. To smartfon napędzany układem Qualcomm Snapdragon 845, wspieranym przez 8 GB pamięci RAM. Na dane otrzymujemy 256 GB miejsca w pamięci wewnętrznej, z kolei pstrykanie fotek umożliwi zestaw złożony z dwóch obiektywów – 20- i 16-megapikselowego. Selfie wykonamy za pośrednictwem frontowego aparatu o rozdzielczości 25 megapikseli, z kolei bateria o pojemności 3400 mAh została wyposażona w technologię szybkiego ładowania SuperVOOC, która pozwala na uzupełnienie energii w ogniwie do pełna w zaledwie 35 minut. Cena tego modelu to 3699 złotych, a specjalna wersja o nazwie Oppo Find X Automobili Lamborghini Edition z obudową z włókna węglowego i większą przestrzenią na dane jest blisko dwukrotnie droższa.

Oprócz tego na półkach sklepowych znajdziemy trzy modele:

  1. RX17 Pro – smartfon napędzany procesorem Snapdragon 710 z 6 GB RAM. Pamięć wewnętrzna to 128 GB, a aparat główny jest złożony z trzech obiektywów: 20 MP, 12 MP oraz Time of Flight 3D. Wyposażenie obejmuje także aparat frontowy 25 MP, baterię 3700 mAh z SuperVOOC oraz moduł NFC. Cena – 2599 złotych.
  2. RX17 Neo – uproszczona wersja modelu RX17 Pro. Smartfon bazuje na Snapdragonie 660 i 4 GB RAM oraz oferuje 128 GB wolnej przestrzeni. Aparat główny złożony jest z dwóch obiektywów: 16 + 2MP, a bateria ma pojemność 3600 mAh. Cena – 1499 złotych.
  3. AX7 – najtańszy z oferowanych modeli, napędzany procesorem Qualcomm Snapdragon 450, wspieranym przez 3 GB RAM. Na dane otrzymujemy 64 GB, z kolei aparat złożony jest z dwóch obiektywów o rozdzielczości 16 i 2 MP. Atutem tego modelu jest bateria o pojemności 4230 mAh. Cena – 999 złotych.
Oppo AX7 to najtańsza propozycja chińskiego koncernu. - Oppo – chiński producent smartfonów – wchodzi na polski rynek - wiadomość - 2019-02-01
Oppo AX7 to najtańsza propozycja chińskiego koncernu.

Ceny premierowych modeli od Oppo może i nie należą do najniższych, ale cieszy fakt, że kolejny wielki producent smartfonów oficjalnie zawitał do naszego kraju. Tym samym w Polsce możemy bez trudu zakupić urządzenia praktycznie każdego znanego producenta – nowe modele Oppo nabędziecie zarówno w wolnej sprzedaży, jak i u największych polskich operatorów telefonicznych.

  1. Strona internetowa firmy Oppo
Podobało się?

12

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Android
2019-02-20
21:54

lonkowy77 Junior

Trochę dużo to jest. A można jakieś inne chińskie telefony porówać i cenowo wychodzą korzystniej. nawet meizu ma ostatnio więcej modeli w róznych cenach

Komentarz: lonkowy77
2019-02-01
20:50

czopor Konsul

Oppo to nie firma, tylko marka. BBK Electronics - OnePlus, Vivo. Całkiem niedawno drugi największy sprzedawca telefonów po Samsungu na świecie.

Do tego Oppo istnieje od 15 lat, ale na rynek telefonów weszli niedawno.

Komentarz: czopor
2019-02-01
19:16

blastula Generał

blastula

Swoją drogą ciekawe, że jedna chińska firma produkująca telefony weszła na rynek akurat, gdy inna została oskarżona o szpiegostwo

Komentarz: blastula
2019-02-01
17:10

raveenn Pretorianin

raveenn

Dodaj VAt 23%, dodaj cła nie wiem ile 3-8%% dodaj koszty zagwarantowania serwisu czyli częsci w polsce, też oclone i vatowane, koszt pracowników lub koszty miesięczne płacone serwisom zewnętrznym... to wszystko kosztuje do tego reklama i marketing w Polandii, koszty outletów( 14 dni na zwrot bez przyczyny obniżka ceny) tak jest zawsze, kiedy wprowadza się towar z poza UE w każdym unijnym kraju.

Komentarz: raveenn
2019-02-01
15:33

zanonimizowany768165 Legend

a czemu nie obie możliwości?

Komentarz: zanonimizowany768165

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl