Serwis GameSpot opublikował film, który porównuje grafikę Observer: System Redux ze starszą wersją gry, pokazując w ten sposób, jakie możliwości daje moc obliczeniowa nowej generacji konsol.

Serwis GameSpot na swoim profilu YouTube opublikował materiał filmowy pokazujący na podstawie gry Observer: System Redux możliwości generowania grafiki na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X. Tytuł ten, będący nową wersją gry z 2017 roku (Observer), przygotowywany jest z myślą o next-genowych platformach i daje doskonały przykład, jak nowe technologie mogą wpłynąć na wizualną stronę gry.
Specjalny pokaz przygotował Tomasz Bentkowski, grafik w Bloober Team (producent i wydawca gry). Bezpośrednie porównania starej i nowej grafiki dodane w materiale filmowym mają za zadanie pokazać, jaką różnicę w obrazie daje zastosowanie technologii takich jak m.in. ray tracing, wolumetryczne oświetlenie, HDR. Przekonajcie się, jak wygląda odświeżony cyberpunkowy Kraków w konwencji thrillera psychologicznego:
Gracze
Steam
17

Autor: Arkadiusz Strzała
Swoją przygodę z pisaniem zaczynał od własnego bloga i jednego z wczesnych forum (stworzonego jeszcze w technologii WAP). Z wykształcenia jest elektrotechnikiem, posiada zamiłowanie do technologii, konstruowania różnych rzeczy i rzecz jasna – grania w gry komputerowe. Obecnie na GOL-u jest newsmanem i autorem publicystyki, a współpracę z serwisem rozpoczął w kwietniu 2020 roku. Specjalizuje się w tekstach o energetyce i kosmosie. Nie stroni jednak od tematów luźniejszych lub z innych dziedzin. Uwielbia oglądać filmy science fiction i motoryzacyjne vlogi na YouTube. Gry uruchamia głównie na komputerze PC, aczkolwiek posiada krótki staż konsolowy. Preferuje strategie czasu rzeczywistego, FPS-y i wszelkie symulatory.