Nowe Need for Speed - pierwsze informacje, w tym o obecności trybu offline
Firma Electronic Arts i studio Ghost Games zdradziły pierwsze konkrety odnośnie kolejnej odsłony cyklu Need for Speed. Porzucony zostanie wymóg stałego połączenia z Internetem, a podczas zabawy będziemy ścigali się zarówno na asfalcie, jak i po bezdrożach.

Firma Electronic Arts powoli zaczyna kłaść fundamenty pod ujawnienie nowej odsłony cyklu Need for Speed. Gra zostanie zapowiedziana w przyszłym miesiącu, ale już teraz dowiedzieliśmy się kilku konkretów na jej temat, dzięki artykułowi na oficjalnej stronie serii.
Produkcja powstaje w studiu Ghost Games, które zajmuje się rozwijaniem marki od kilku lat i ma na koncie Need for Speed Rivals z 2013 roku oraz pomyślane jako restart serii Need for Speed z 2015 r. Autorzy przyznali, że byli zaskoczeni ilością uwag graczy po drugiej z tych produkcji i zamierzają wyciągnąć z nich wnioski. Jednym z rezultatów tego będzie porzucenie kontrowersyjnego wymogu stałego połączenia z Internetem nawet podczas samotnej zabawy. Oznacza to również obecność opcji pauzowania w dowolnym momencie. Te wiadomości, powinny ucieszyć fanów, którzy od dawna domagali się możliwości rozgrywki offline.
Ponadto autorzy obiecują, że w nowym Need for Speed będziemy mogli ścigać się zarówno na asfalcie, jak i rywalizować na bezdrożach. Duży nacisk położony zostanie na system modyfikowania oraz ulepszania samochodów. Powrócą także pościgi policyjne.
Gra zostanie pokazana podczas imprezy EA Play. Odbędzie się ona w dniach 10-12 czerwca, czyli tuż przed targami E3. Warto jednak zauważyć, że na wypuszczonej z artykułem grafice znalazł się znak drogowy z datą 2 czerwca, więc możliwe, że już wtedy poznamy więcej konkretów.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- EA / Electronic Arts
- online / offline
- EA Gothenburg / Ghost Games
- gry wyścigi
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany1183921 Senator
Możliwość pauzowania? Single ze stałym łączem? Co się z tą seria porobiło... Wole sobie odpalić NFS porsche czy high stake niż te współczesne gnioty.
FanGta Generał

Możliwość pauzowania - aż śmiechłem, myslalem że to bug albo ktoś zapomniał ją dodać w tym nowym NFSie, a oni specjalnie tak zepsuli. Równie głupi był tryb zawsze online - straciłem połączenie z netem i od razu crash do pulpitu, nie wspominając o psychopatach na drogach jak sobie spokojnie jade solo. Mogli by poprawić absurdalne czasy ładowania, bo ten poprzedni był najdłużej ładującą się grą jaka widziałem
raziel88ck Legend

NFS już nigdy się nie podniesie z kolan. Nigdy.
zanonimizowany146624 Legend
W ogóle tuning to jeszcze, ale otwarty świat w samochodówce i zero różnic między krajobrazem, porą dnia i pogodą to już całkowite pogrzebanie wszystkich samochodówek świata. Kiedyś byłem ich fanem, a od kiedy tak jest omijam je szerokim łukiem. Widać, że EA czerpie pomysły Ubishitu.
zanonimizowany722423 Generał
Jakby poszli w stronę Forzy horizon 3 i po prostu zrobili kopie gry z tą różnicą że zamiast festiwali są nielegalne wyścigi i pościgi. (i przynajmniej te 200 aut)