No Man’s Sky – kolejna łatka, sporo pomniejszych poprawek
Hello Games wprowadziło poprawki do gry No Man's Sky, dostępne na tę chwilę w eksperymentalnej łatce na PC. Między innymi: poprawiono stabilność, wprowadzono wsparcie dla klawiatur AZERTY i zaimplementowano alternatywną opcję instalowania modów.
Aleksander Jurek
No Man’s Sky jest ciągle aktualizowane. Niedawno informowaliśmy was o premierze potężnego patcha 1.1, a teraz deweloper gry – Hello Games – zaprezentował listę pomniejszych zmian dla użytkowników PC. Tym razem postawiono na poprawienie stanu starych elementów gry. Lista zmian jest dostępna na Steamie i z racji tego, że jest edytowana, zachęcamy do regularnego sprawdzania, co się w niej zmieniło. Poprawki są obecnie dostępne w formie eksperymentalnej łatki, a oficjalnie zostaną wprowadzone do wersji finalnej gry dopiero, gdy studio uzna, że są stabilne.
Na tę chwilę najważniejsze ze zmian to:
- Gracze nie muszą dłużej się martwić, że bawiąc się z modami, ich gra zepsuje się za każdym razem, gdy Hello Games wypuści aktualizację. Wprowadzono bowiem nowy sposób instalacji modów (po więcej szczegółów odsyłamy do folderu \GAMEDATA\PCBANKS i pliku DISABLEMODS.TXT);
- Poprawiono stabilność, gra nie powinna się już crashować;
- Włączanie gry przez plik .exe nie powinno już powodować błędów Steama;
- Poprawiono wsparcie dla klawiatur AZERTY;
- Naprawiono błąd, który powodował nagłe przeniesienie niektórych przedmiotów do inwentarza statku. Poprawka nie uwzględnia tych osób, które już doświadczyły buga, ale deweloper obiecuje, że i na to ma lekarstwo, choć na efekty będziemy musieli poczekać do następnego patcha;
- Wprowadzono system, który ostrzega, gdy napotka niewspierane mody do gry, często powodujące błędy;
- Naprawiono błąd, który powodował, że podwodne budynki pojawiały się w grze bez drzwi, czasami uniemożliwiając wykonanie zadania.
Przypomnijmy, że studio niedawno zostało oczyszczone z zarzutów fałszywej reklamy.
Czy poprawki i patche do gry sprawią, że niezadowoleni gracze dadzą No Man’s Sky drugą szansę?

No Man's Sky to utrzymana w stylistyce science fiction, sandboksowa gra akcji. Odpowiada za nią niezależna firma Hello Games, znana z popularnego cyklu zręcznościówek Joe Danger. W grze mamy możliwość eksploracji kosmosu za sterami statku kosmicznego oraz odkrywania niezbadanych planet. No Man's Sky charakteryzuje się olbrzymim, otwartym, proceduralnie generowanym światem.
Więcej:Pierwsze wielkie zmiany w Battlefield 6 są w drodze. EA DICE wycofuje się z niepopularnej decyzji

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- patche i aktualizacje
- sandbox
- Hello Games
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany1146443 Senator
Te poprawki nic nie zmienią, już nikt w to gówno nie gra.
UbaBuba Generał
Gra ma potencjal. Hitem sprzedazy juz nie bedzie ale az sie prosi zeby bardziej wykorzystac ten olbrzymi swiat.
Budowanie to pierwszy krok w dobra strone. Jeszcze jakby dodali pelnoprawny multiplayer, z mozliwoscia zakladania gildi, walczenia, trading itp to bylby hit onlinowy. Podstawe maja gotowa, calkiem niezla.
Obecny problem tej gry to pustka, szybko sie nudzi. Wielki swiat w ktorym jestesmy... sami.
Bezi2598 Legend
Nie wiem po co dalej o tej grze pisać, pojawiają się dużo większe patche do wielu gier, a nikt o nich nie pisze. Do tego w No Man's Sky już prawie nikt nie gra. Pozwólcie tej grze zdechnąć, nie zasługuje na jakąkolwiek uwagę.
christbrando Pretorianin

No Man's Sky nie spełnił wszystkich przedpremierowych obietnic, ani pokładanych w nim oczekiwań. To już wiemy. Ale to w dalszym ciągu dobra gra, która nie zasługuje, aby ją już grzebać, ani bez końca obrzucać błotem. Właściwie, to dla NMS byłoby dobrze, żeby przestało się o niej pisać i mówić, a po pewnym czasie - jak słusznie zauważył <Rydygier> - gracze sięgną po nią nie z powodu całego tego szumu, ale tego czym faktycznie jest.
Memodestruktor Chorąży

Hello Games jak widać wzięło sobie krytykę ich "dzieła" do serca. Podoba mi się ich obecna postawa. Mają świadomość tego, że odwalili skromnie mówiąc fuszerkę i próbują to jakoś naprawić. Zawsze szanuję tych, którzy potrafią przyznać się do porażki i wyciągają z niej jakieś wnioski. Nie widzę powodu, by uparcie wieszać na nich psy. Niech naprawiają swoją grę i pozostaje tylko mieć nadzieję, że No Man's Sky będzie w końcu grywalne. Sukcesu tym tytułem już nie osiągną, ale mogą go chociaż trochę poprawić i zatrzeć nieznacznie pierwsze złe wrażenie. Zawsze to lepsze, niż jakby mieli nie robić nic.