„Nie przypominaliśmy niczego innego”. To co Jason Alexander z Kronik Seinfelda uważał za największy problem serialu, okazało się być jego największym atutem
Czasem to, co wydaje się wadą, może okazać się kluczem do sukcesu. Tak było w przypadku Kronik Seinfelda, które podbiły widownię i okazały się hitem.

Choć Kroniki Seinfelda okazały się ogromnym hitem, nie każdy wierzył w sukces tej produkcji. Obawy miał występujący w tym serialu Jason Alexander, który martwił się, że sitcom doczeka się wyłącznie pilotażowego odcinka i zostanie po nim skasowany.
Jego negatywne nastawienie brało się z tego, jak oryginalnym pomysłem Kroniki Seinfelda ówcześnie były i do jak trudnej widowni były skierowane. I nie pomylił się, bo NBC początkowo rzeczywiście odpuściło sobie tę produkcję i dopiero później, gdy pilotażowy odcinek został wyemitowany, aby zapełnić lukę w ramówce, dało mu szansę. Pilot spotkał się z tak pozytywnym odbiorem, że stacja, pomimo początkowych wątpliwości, zdecydowała się zamówić kolejne odcinki.
O swoich obawach Alexander opowiedział podczas wywiadu z Howie’em Mandelem.
Myślałem, że to będzie pilot i prawdopodobnie na tym się skończy. Kiedy zrobiliśmy pilota... Pomyślałem, że stworzyliśmy program, którego główną widownią są mężczyźni w wieku od 18 do około 35 lat, którzy prawdopodobnie mieszkają w mieście i nie oglądają sitcomów... Nie przypominaliśmy niczego innego, co było na antenie.
Aktor uznał, że odmienność oraz grupa odbiorców, do której Kroniki Seinfelda były skierowane, będą stanowić największy problem produkcji i przesądzą o jej porażce. W końcu jak serial ma odnieść sukces, jeśli widownia, która powinna go oglądać, zdaje się nie być zainteresowana sitcomami? Okazało się, że Alexander pomylił się w swojej ocenie, a serial wypełnił pewną lukę w ramówce, przyciągając przed ekrany rzesze widzów.
Ale ze względu na tę publiczność, ponieważ [serial] przyciągał mężczyzn w wieku od 18 do 35 lat, była to publiczność, której reklamodawcy z prime time’u nie mogli bardzo łatwo zdobyć. A fakt, że tylko oni oglądali nasz program oznaczał, że zawsze znalazł się ktoś, kto go sponsorował.
Trudna do zdobycia publiczność, która doczekała się serialu specjalnie pod siebie, pomogła Kronikom Seinfelda w zarabianiu na siebie i utrzymaniu się w ramówce NBC. Zatem największa wada serialu, okazała się być jego najmocniejszą stroną.
Serial:Kroniki Seinfelda(Seinfeld)
premiera: 1989komedia
Zakończony Sezonów: 9 Epizodów: 180