NFS Unbound zwiększy realizm; model jazdy czekają istotne zmiany

Wywiad IGN ze studiem Criterion przyniósł sporo ciekawych informacji na temat Need for Speed Unbound. Dowiedzieliśmy się na przykład, że kampanię będzie można rozegrać offline, a po premierze otrzymamy dużo bezpłatnej zawartości w aktualizacjach.

Adrian Werner

NFS Unbound zwiększy realizm; model jazdy czekają istotne zmiany, źródło grafiki: Electronic Arts.
NFS Unbound zwiększy realizm; model jazdy czekają istotne zmiany Źródło: Electronic Arts.

Przedwczoraj firma Electronic Arts zapowiedziała Need for Speed Unbound, czyli najnowszą odsłonę popularnego cyklu gier wyścigowych. Dzięki wywiadowi z twórcami opublikowanemu w serwisie IGN poznaliśmy nowe konkrety odnośnie tego projektu.

Silnik fizyczny i rozgrywka

  1. Zapowiedź gry działającej w 60 klatkach na sekundę dotyczy nie tylko grafiki, ale również silnika fizycznego, dzięki czemu uzyskamy bardziej czułe sterowanie i większą kontrolę nad autami.
  2. Odpowiedzialne ze grę studio Criterion chwali się, że Need for Speed Unbound posiada najbardziej rozbudowany silnik fizyczny spośród wszystkich jej dotychczasowych produkcji. Poziom skomplikowania jest rzekomo porównywalny do czołowych symulatorów wyścigów, ale gra zostanie opracowana tak, aby nowicjusze mogli łatwo rozpocząć zabawę.
  3. Najbardziej nietypowym elementem gry jest grafika, łącząca elementy realistyczne z tymi zainspirowanymi sztuką uliczną. Współgrać z tym ma rozgrywka, w ramach której stylowa jazda nagradzana będzie dopalaczem.
  4. W grze znów zabraknie widoku zza kierownicy. Pozostanie nam opcja zabawy z kamery umieszczonej na masce lub zderzaku.
  5. Jednostki policji mają być znacznie bardziej zróżnicowane, a graczowi przyjdzie dobierać taktykę pod konkretny typ ścigających go glin. Jednocześnie otrzymamy sporo możliwości unikania kontaktu ze stróżami prawa, np. poprzez korzystanie ze skanera policyjnych częstotliwości.
  6. W grze pojawi się crossplay, pozwalający na wspólną zabawę posiadaczom różnych platform. Postępy nie będą jednak wspólne między różnymi wersjami gry.
  7. W planach nie ma dema ani beta-testów.
  8. Możemy liczyć na znacznie bardziej intensywny rozwój gry po premierze aktualizacjami niż w poprzednich odsłonach.

Kampania

  1. Autorzy wsłuchali się głosy fanów. Ich sugestie sprawiły, że kampanię singleplayer będziemy mogli rozegrać w trybie offline.
  2. Kampania opowie historię dwojga przyjaciół, którzy zostali rozdzieleni przez kradzież w rodzinnym warsztacie samochodowym. Kierowany przez gracza bohater będzie musiał odzyskać bezcenne auto poprzez zwycięstwa w wyścigach ulicznych.
  3. Autorzy obiecują rozbudowaną fabułę. Postacie poboczne będą miały własne wątki i osobowości, jak również unikalne modyfikacje aut.
  4. Każdy wyścig wymagać ma wyłożenia pieniędzy na „wkupne", więc przegrane będą miały swoją cenę. Gracze otrzymają również opcję obstawiania mniejszych zakładów, np. o to, że w danych zawodach pokonają konkretnego kierowcę.

Przypomnijmy, że Need for Speed Unbound zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series X/S i PlayStation 5. Premiera odbędzie się 2 grudnia tego roku.

  1. Need for Speed Unbound – strona oficjalna
  2. Need for Speed Unbound – Steam

Najważniejsze mody do Need for Speed: Heat.

Czekając na premierę Need for Speed Unbound, warto wrócić do poprzedniej odsłony cyklu, czyli Need for Speed: Heat. Jeśli gracie na PC, to polecam skorzystanie z następujących modów:

  1. UNITE Heat – projekt zbiera w jeden łatwy do zainstalowania zestaw najlepsze modyfikacje do gry, które ulepszają grafikę, rozgrywkę i oprawę audio.
  2. Ultimate Patch – mod ulepszający rozgrywkę, głównie poprzez odblokowanie wszystkiego, co się da, i zniesienie różnorodnych limitów podczas ulepszania/modyfikowania aut.
Need for Speed Unbound

Need for Speed Unbound

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 2 grudnia 2022

Informacje o Grze
6.9

GRYOnline

6.3

Gracze

6.2

Steam

7.5

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

24

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2022-10-08
17:48

Darth_Tusken Generał

Darth_Tusken

Heat też miał mieć lepszą, poprawioną fizykę jazdy od poprzedniczek, a wyszło jak wyszło. Takie pitu-pitu, by ugłaskać starych fanów, a wyjdzie powtórka z rozrywki.

Komentarz: Darth_Tusken
2022-10-08
18:41

Ergo Generał

Ergo

Trochę dziwnie to brzmi. Gra która stawia na graficzne efekty rodem z anime jest reklamowana jako realistyczna xD

Ogólnie mi się tam podoba, mam nadzieję, że grafika jak i te efekty sprawią, że wejście na ręcznym w zakręt będzie jeszcze bardziej mięsiste :)

Komentarz: Ergo
2022-10-08
19:15

vorimenn Generał

vorimenn
👍

W planach nie ma dema ani beta-testów.
Za to będzie 10 godzin do sprawdzenia w ramach EA Play.

Komentarz: vorimenn
2022-10-08
20:11

GreedyDodger Konsul

GreedyDodger

Za to zmniejszy realizm w innych kwestiach

Komentarz: GreedyDodger
2022-10-08
21:29

KUBA1550 Generał

KUBA1550
😍

"NFS Unbound zwiększy realizm; model jazdy czekają istotne zmiany"

A jak wygląda realizm zniszczeń ? Jest tak jak w poprzednich częściach że po rozpędzeniu się do 200km/h i przywaleniu w przeszkodę samochód dalej jedzie ?

Komentarz: KUBA1550

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl