NFS Hot Pursuit Remastered - wymagania sprzętowe na PC
Studio Stellar Entertainment i firma Electronic Arts ujawniły wymagania sprzętowe pecetowej wersji Need for Speed Hot Pursuit Remastered, czyli odświeżonego wydania klasycznej gry wyścigowej.


Po miesiącach plotek i przecieków wczoraj wieczorem oficjalnie zapowiedziano Need for Speed Hot Pursuit Remastered, czyli odświeżoną wersję popularnej gry wyścigowej z 2010 roku. Teraz twórcy ujawnili wymagania sprzętowe wydania PC.
Minimalne wymagania sprzętowe Need for Speed Hot Pursuit Remastered na PC:
- Procesor: Intel Core i3-2120 / AMD Phenom II X4 965 lub analogiczny
- Pamięć RAM: 8 GB
- Karta grafiki: Nvidia GeForce GTS 450 / AMD Radeon HD5750 lub analogiczny
- DirectX: 11
- Miejsce na dysku: 45 GB
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 10
Zalecane wymagania sprzętowe Need for Speed Hot Pursuit Remastered na PC:
- Procesor: Intel Core i5-350K / AMD FX-8350 lub analogiczny
- Pamięć RAM: 8 GB
- Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 660 / AMD Radeon R9 270x lub analogiczny
- DirectX: 11
- Miejsce na dysku: 45 GB
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 10
Jak widać, wymagania nie są szczególnie wysokie, co nie dziwi, gdyż jest to w końcu remaster 10-letniej gry. Nad projektem pracuje studio Stellar Entertainment, które wcześniej opracowało udane Burnout Paradise Remastered, więc możemy spodziewać się dobrego poziomu dopracowania technicznego.
Need for Speed Hot Pursuit Remastered zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch. Premiera nastąpi 6 listopada tego roku, równocześnie na wszystkich czterech platformach sprzętowych.
W grze znajdziemy zawartość pierwowzoru wraz z pięcioma DLC. Need for Speed Hot Pursuit Remastered zaoferuje funkcję cross-play, pozwalającą na wspólną zabawę posiadaczom różnych platform. Powróci również Autolog, czyli system pozwalający na asynchroniczną rywalizację między znajomymi. Warto na koniec wspomnieć, że wczoraj ujawniono również listę prawie 80 samochodów, którymi będziemy mogli pokierować.

Need for Speed: Hot Pursuit Remastered
Data wydania: 6 listopada 2020
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- NFS / Need for Speed (marka)
- EA / Electronic Arts
- remake / remaster
- wymagania sprzętowe
- gry wyścigi
- Stellar Entertainment
- PC
Komentarze czytelników
Olekrek Generał
Rynek PC, to niewielka część całego rynku growego. A że tutaj sporo pecetowców to większość ludzi na forum na tego remastera patrzy z perspektywy PC, a to błąd.
Ten NFS to jeden z najlepszych NFSów ostatnich lat. Dzięki temu wydaniu, gracze konsolowi będą mogli w niego zagrać. Bez takiego wydania nie mieli takiej możliwości. A rynek konsol jest sporo większy od PC.
PCtów nie zostawili z pustym remasterem, bo dostają wszystkie DLC, których nie mieli.
Dla mnie Remaster na +.
Twoja stara 1993 Generał
Ha ha wymagania tylko Windows 10 szkoda słów w sumie ja mam 2 systemy to mi to lotto jedynie śmieszne jest to że ten Remaster jest gów.. wart.
Jeszcze tylko brakuje żeby ten Remaster miał skopaną optymalizację to już będzie niezły ubaw.
Gn0meK Chorąży
Niby remaster a gra wygląda tak samo.
Serio, po co mi wyższa rozdzielczość tekstur i jakieś duperele graficzne skoro i tak jadąc ponad 400km/h nie zauważę różnicy? Tak naprawdę gdyby nie screeny to nie zauważyłbym różnicy pomiędzy oryginałem a remasterem tym bardziej że w remasterze jedynie co to jest lepsza rozdzielczość tekstur, aberracja chromatyczna, poprawione cienie oraz otoczenie no i post processing wyglądają bardziej naturalnie.
Zamiast przeportować NFS HP na Forstbite to po prostu wzięli oryginał i w plikach gry pogrzebali żeby poprawić grafikę i potem wołają za to 130zł, typowe EA. Mam nadzieje że PRAWDZIWY NFS powstaje za kulisami a ta gra ma nam po prostu zaspokoić głód przed nim.
I zanim ktoś mi napiszę że "ale przecież remaster to poprawka oryginału REMAKE to by był w tedy gdyby przeportowali grę na Frostbite" no to mam złe wieści - Remaster też może być portowany na inny silnik a przykładem najważniejszym jest CoD MW jedynie co to wymaga to więcej pracy od twórców ale za to jest opłacalna bo efekt końcowy jest niesamowity no a jako że EA to rzadki przedstawiciel gatunku leniwców Amerykańskich daje nam efekt w postaci tego "czegoś" bo remasterem to ja tego nazwać nie mogę.
HETRIX22 Legend

Niby nie potrzebny, ale jakby multi odżyło to bym puknął. Podobno było niesamowicie grywalne
zanonimizowany146624 Legend
Oby tylko dało się przenieść ranking z podstawki, bo np będąc najlepszym na świecie (jak np moj dobry kumpel) grając od nowa to tak troszku byloby nie na miejscu ze strony EA ;)