Netflix z reklamami będzie miał okrojoną ofertę
Netflix planuje wprowadzić tańszy plan subskrypcji zawierający reklamy. Okazuje się, że ten wariant abonamentu może mieć okrojoną ofertę.

Źródło fot.: Netflix
Netflix w II kwartale 2022 roku zanotował stratę kolejnych abonentów. Chociaż firma zakłada, że w następnym okresie wróci na kurs zwyżkowy, to nie rezygnuje ze swoich planów mających zapobiec potencjalnym stratom finansowym. Wiąże się z tym wprowadzenie nowego wariantu subskrypcji – zawierającego reklamy, ale jak się okazuje, gwarantującego dostęp tylko do pewnej części produkcji.
Karty podarunkowe do Netflixa kupisz tutaj
Najchętniej Netflix udostępniłby całą swoją bibliotekę w pakiecie z reklamami, ale jak zaznaczyli przedstawiciele platformy podczas prezentacji wyników za miniony kwartał (via WirtualneMedia) – to może nie być wykonalne. Firma aktualnie zajmuje się renegocjowaniem umów z producentami i partnerami, aby jak najwięcej filmów i seriali znalazło się w nowym planie subskrypcji.
Może Cię zainteresować:
- Netflix z opłatą za współdzielenie konta. Ile wynosi cena?
- Netflix chce zarabiać na wyświetlaniu swoich seriali w telewizji
- Netflix traci w oczach klientów; platforma z najniższą postrzeganą wartością
Platforma już zakłada, że jakiejś części produkcji zabraknie, bo nie każde renegocjowanie umowy musi zakończyć się powodzeniem. Innymi słowy, najtańszy wariant abonamentu nie dość, że skaże użytkowników na reklamy, to nie zagwarantuje dostępu do całej biblioteki.