Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2015, 10:30

autor: Adrian Werner

Netflix pracuje nad serialem The Legend of Zelda?

W sieci pojawiły się plotki, że firma Netflix pracuje nad serialem telewizyjnym stanowiącym adaptację popularnej serii The Legend of Zelda.

Screen z The Legend of Zelda: Skyward Sword. - Netflix pracuje and serialem The Legend of Zelda? - wiadomość - 2015-02-07
Screen z The Legend of Zelda: Skyward Sword.

Powołując się na anonimowe, ale rzekomo dobrze poinformowane źródła, magazyn Wall Street Journal poinformował, że firma Netflix pracuje nad serialem stanowiącym adaptację popularnej serii The Legend of Zelda. Ma to być tradycyjna produkcja z aktorami, a nie kreskówka, a klimat w jaki celują twórcy opisywany jest jako „Gra o Tron w wersji dla całej rodziny”. Twórcy mają w planach ścisłą współpracę z właścicielem marki, czyli firmą Nintendo, co ma zagwarantować wierność realiom cyklu. Serial znajduje się obecnie na bardzo wczesnym etapie produkcji i Netflix wciąż szuka jeszcze scenarzystów. Oczywiście, należy liczyć się z ewentualnością, że projekt może zostać skasowany przed ukończeniem, ale mamy nadzieję, że tak się nie stanie.

Wszystkie te informacje trzeba traktować bardzo ostrożnie, gdyż przedstawiciel firmy Netflix odmówił skomentowania sprawy. Generalnie jednak Wall Street Journal rzadko kiedy zamieszcza doniesienia, które potem okazują się nieprawdziwe.

Wszyscy już chyba przyzwyczailiśmy się do częstych zapowiedzi filmów opartych na licencjach popularnych gier, ale adaptacje serialowe są znacznie rzadsze. Wiele mówiło się o produkcji tego typu bazującej na marce Halo, ale potem otrzymaliśmy jedynie słabą mini serię Halo: Nightfall i nie wiemy, czy opracowanie pełnego sezonu wciąż jest w planach firmy Microsoft.

  1. Netflix –oficjalna strona firmy
  2. Nintendo – oficjalna strona firmy

Netflix pracuje and serialem The Legend of Zelda? - ilustracja #2

Firma Netflix zaczynała jako sieć wypożyczalni filmów DVD, ale w przeciwieństwie do większości konkurencji, jej szefowie rychło w czas zorientowali się, że biznes ten powoli odchodzi do przeszłości i zaczęli inwestować w działalność internetową. Okazało się to strzałem w dziesiątkę i obecnie korporacja może pochwalić się 48 milionami użytkowników w ponad 40 krajach.

W ostatnich latach, aby zwiększyć swoją atrakcyjność dla abonentów, Netflix zaczął agresywnie produkować własne seriale. Rezultatem tego są takie produkcje jak House of Cards, Orange Is the New Black, czy Maro Polo. Firma ma w planach także liczne nowe pozycje, w tym kilka stanowiących adaptacje popularnych komiksów wydawnictwa Marvel.

Cechą szczególną seriali produkowanych przez Netflix jest to, że wszystkie odcinki sezonu wypuszczane są tego samego dnia.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.