Need for Speed Payback otrzyma sieciowy tryb swobodnej eksploracji
Studio Ghost Games poinformowało, że gra wyścigowa Need for Speed: Payback wkrótce otrzyma sieciowy tryb swobodnej eksploracji.

- Deweloper gry: Ghost Games
- Wydawca: Electronic Arts
- Gatunek: gra wyścigowa
- Platformy: PC, XONE, PS4
- Data premiery: 10 listopada 2017 r.
Wydana w listopadzie ubiegłego roku gra wyścigowa Need for Speed Payback została przyjęta dosyć chłodno, ale autorzy nie zamierzają na razie porzucać rozwoju projektu. Na oficjalnym koncie Twitter produkcji poinformowali, że mają w planach dodanie sieciowego trybu swobodnej eksploracji, pozwalającego bez żadnych ograniczeń zwiedzać wirtualny świat w towarzystwie innych graczy.
Niestety, deweloperzy nie zdradzili innych konkretów. Nie wiemy więc dokładnie, jak ten tryb prezentować się będzie w akcji ani kiedy możemy spodziewać się jego premiery.
Przypomnijmy, że Need for Speed Payback trafiło do sprzedaży 10 listopada zeszłego roku ma PC, Xboksa One i PlayStation 4. Na wszystkich trzech platformach gra oferuje pełną lokalizację. Posiadacze konsol mają możliwość włączenia dubbingu w języku angielskim, natomiast pecetowcy mogą wybrać tylko między polskim i rosyjskim.
Produkcja nie spełniła wszystkich pokładanych w niej nadziei. Wersja na PlayStation 4 posiada średnią ocen na poziomie 60% według serwisu Metacritic. Gra bardziej przypadła do gustu naszemu redaktorowi, który wystawił jej notę 7.5/10.
Need for Speed Payback ma sporo wad, takich jak słaby scenariusz oraz kiepskie misje fabularne. Odbiorowi gry mocno zaszkodziła także obecność agresywnego systemu lootboksów, który wymuszał mocne grindowanie albo skorzystanie z mikropłatności. Autorzy złagodzili go w pierwszej aktualizacji, trzykrotnie przyspieszając tempo rozwoju poprzez rozgrywkę, ale nie udało im się do końca wymazać złego pierwszego wrażenia.
- Recenzja gry Need for Speed Payback – jest szybko. Czy jest wściekle?
- Oficjalna strona gry
- Need for Speed Payback – kompendium wiedzy

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- patche i aktualizacje
- multiplayer
- EA Gothenburg / Ghost Games
- gry wyścigi
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
|13| Generał

"autorzy nie zamierzają na razie porzucać rozwoju projektu" - puki kasa jeszcze spływa od graczy to czemu mieliby porzucać własny produkt. Ale to długo nie potrwa...
Teraz EA wpadło na lepszy pomysł zarabiania pieniędzy, zapewne za benzynę będziemy płacić by móc jeździć w tym cudownym trybie xD
kęsik Legend

Świetna gra i bardzo dobrze, że nadal ją rozwijają. Brawo! Dobrze, że seria NFS wreszcie jest we właściwych rękach.
Odbiorowi gry mocno zaszkodziła także obecność agresywnego systemu lootboksów, który wymuszał mocne grindowanie albo skorzystanie z mikropłatności.
GOL widzę dalej brnie w te głupoty. Ja wiem, ze hejt na ĘĄ i MT jest obecnie popularny ale akurat tutaj problem nie istnieje. Czemu o ostatnim Asasynie nie walicie takich testów, tam MT są dużo gorsze niż tutaj.
kaszanka9 Legend

Człowieku skończ kłamać, nagrody za postęp były tylko dostępne jeżeli wszedłeś online, bez nich nie miałeś za postęp nic.
Wygrywałeś offline, ale nagród nie dostawałeś, bo musisz być online.
I tak grind to gówno, nie obchodzą mnie oczekiwania z czasów MW 2005, teraz są inne, jak zatrzymałeś się na MW 2005 to może graj w kółko w gothica...
Kończę, bo kontynuujesz swoje bzdury natomiast pierwszy lepszy film z YT, a jest i masa, obala te bajeczki i każdy może szybko zweryfikować twoje brednie, w poprzednim NFS w ogóle nie było nawet takich systemów, co jasno dowodzi z czym na myśli była tworzona od postaw ta odsłona.
Pytałeś mi się czy ja grałem, jakie to ma znaczenie skoro ty piszesz o AC:O i nfs payback tak jakbyś na oczy ich nie widział... EOT