Po kilku miesiącach oczekiwania do sprzedaży trafiła pecetowa wersja gry wyścigowej Sonic & All-Stars Racing Transformed. Poza pełną zawartością edycji konsolowych oferuje ona również możliwość pokierowania trzema nowymi postaciami pochodzącymi z Team Fortress 2 oraz serii Football Manager i Total War.
Posiadacze konsol już od trzech miesięcy cieszą się grą wyścigową Sonic & All-Stars Racing Transformed. Teraz wreszcie do zabawy dołączyć mogą również pecetowcy. Komputerowa wersja trafiła właśnie do sprzedaży na Steam i podobnych serwisach. Produkcję wyceniono na 24,99 euro, czyli w przeliczeniu około 104 złote.
Kilka dodatkowych miesięcy oczekiwania na premierę ma graczom pecetowym wynagrodzić obecność dodatkowych postaci, które nie są dostępe na konsolach. Nowi bohaterowie pochodzą z serii Football Manager i Total War: Shogun oraz z gry Team Fortress 2. Każdy z nich posiada własny pojazd wyposażony w unikalne funkcje. Warto wspomnieć, że komputerowa edycja Sonic & All-Stars Racing Transformed oferuje pełne wsparcie dla trybu Steam Big Picture, co oznacza, że świetnie sprawdzi się na padzie i telewizorze.
Sonic & All-Stars Racing Transformed to czysto zręcznościowa gra wyścigowa, w której za kierownicami zwariowanych pojazdów zasiadają bohaterowie różnych marek firmy Sega. Poza obsadą cyklu Sonic spotkamy tu np. Giliusa Thunderheada z Golden Axe czy Vyse’a ze Skies of Arcadia. Również trasy oparto na klasycznych produkcjach wydawcy. Dzięki temu rajdy odbywają się m.in. w świątyni znanej z Super Monkey Ball oraz w smoczym kanionie pochodzącym z serii Panzer Dragoon.
Tym, co odróżnia Sonic & All-Stars Racing Transformed od większości innych produkcji tego typu jest fakt, że dostępne w grze pojazdy posiadają możliwość transformowania się w statki powietrzne i łodzie. Ponadto autorzy wyposażyli maszyny w szeroki asortyment uzbrojenia oraz ruchy specjalne, które aktywowane są po wypełnieniu paska All-Stars.
Przed zakupem gry warto rzucić okiem na jej wymagania:
Gracze
Steam

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.