Ukazała się wersja 6.2 moda Morrowind Rebirth. Wśród nowości znalazła się m.in. możliwość kupowania namiotów.
Doczekaliśmy się premiery aktualizacji 6.2 dla modyfikacji Morrowind Rebirth, czyli jednego z najważniejszych projektów do klasycznego RPG-a studia Bethesda. Mod rozwijany jest od 12 lat i stanowi dzisiaj pozycję obowiązkową dla osób chcących bawić się w trzecią część cyklu The Elder Scrolls.
Wydanie 6.2 jak zwykle przynosi masę nowości. Najważniejsze spisaliśmy poniżej.

Przypomnijmy, że Morrowind Rebirth to projekt, który ma na celu ogólne ulepszenie i rozbudowanie gry. W praktyce jest to nieoficjalny remaster, który poprawia grafikę i rozgrywkę, jak również wprowadza masę nowych elementów. Jedną z głównych atrakcji modyfikacji jest gruntownie przerobiona mapa świata, która jest bardziej realistyczna i gęściej zapełniona obiektami oraz postaciami.
Na koniec należy dodać, że do zabawy z modem będziecie potrzebowali gry wraz ze wszystkim dodatkami. Ponadto wymagane jest posiadanie projektu Morrowind Code Patch, chyba że korzystacie z OpenMW. Warto wspomnieć, że do Morrowind Rebirt wydano także spolszczenie przygotowane przez grupę SkrybowieMorrowind.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
7

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.