Miscreated – nowy trailer w rozdzielczości 4K przedstawia lokacje gry przygotowane na silniku CryEngine 3
Twórcy sieciowej survivalowej gry Miscreated przedstawili nowy trailer produkcji. Film dostępny w rozdzielczości 4K prezentuje oprawę graficzną i otoczenie gry, które stworzone zostało dzięki silnikowi CryEngine 3.
Michał Kułakowski
O postapokaliptycznnym MMO Miscreated informowaliśmy pod koniec października ubiegłego roku, kiedy tytuł zadebiutował w programie wczesnego dostępu w serwisie Steam. Gra, tworzona przez debiutujące amerykańskie studio Entrada Interactive, jest sieciową produkcją survivalową, w której walczymy o przetrwanie w świecie zrujnowanym przez wojnę atomową. Deweloperzy przedstawili dziś nowy trailer. Skupia się on na oprawie graficznej oraz lokacjom, które przygotowane zostało dzięki silnikowi CryEngine 3.
Film, który dostępny jest na YT w rozdzielczości 4K, będzie, prezentowany także na początku marca na stoiskach firmy Crytek na konferencji deweloperów GDC 2015. Niemiecka spółka ma promować tam zalety swojego engine'u oraz nowy model współpracy z niezależnymi producentami, takimi jak Entrada, którzy za niewielką opłatą otrzymują dostęp do nowoczesnych technologii opracowanych przez Crytek .
Akcja Miscreated rozgrywa się w 2089 roku. Gracze walczą o przetrwanie w świecie zamieszkanym przez groźne mutanty oraz zdesperowanych ludzi. Od innych produkcji z gatunku, które w ostatnim czasie pojawiają się w dużej liczbie na Steamie, grę odróżnia przede wszystkim profesjonalny silnik graficzny, oferujący zaawansowane efekty pogodowe i świetlne, a także pełen cykl dobowy. Tytuł znajduje się we wczesnej fazie produkcji, a wiele zapowiadanych przez twórców elementów rozgrywki wciąż nie zostało zaimplementowanych. Mimo to, możemy korzystać z podstawowych funkcji eksploracyjnych oraz możliwości craftingu nowych przedmiotów. Na ten miesiąc Entrada ogłasza wprowadzenie kolejnego dużego patcha z nowymi opcjami, przedmiotami i pojazdami.
- Oficjalna strona internetowa gry Miscreated
- Gra Miscreated w serwisie Steam
- Oficjalna strona silnika CryEngine
- Oficjalna strona konferencji GDC 2015

Gracze
Steam
Komentarze czytelników
dj_sasek Legend

Przynajmniej wygląda to lepiej niż H1Z1, mimo bardzo wczesnej fazy.
pixario Konsul
Pierwszy komentarz zawsze musi być trollem. A co do wykorzystania CE 3 to słabiutko wygląda gorzej od 1 na modach jedynie co mnie zaskoczyło to efekty cząsteczkowe widoczne na firanie niemal identyczne jak w zeczywistosci, a co do kolejnej gry z zombie widzę że będzie jak z gatunkiem MOBA niestety
zanonimizowany1015479 Generał
Tyle lat minęło, a żadna gra się nie zbliżyła do rewolucji graficznej, jaką był Crysis. Czekam na The Order, może nawet kupię konsolę specjalnie. Może wtedy grafika zacznie powalać. Te gadki o 4K itd. w ogóle mnie nie kręcą.
Trochę żenada, że tyle lat po premierze Crysisa, a do tej pory nie było takiego przełomu graficznego. Technologia chyba się trochę zatrzymała.
dj_sasek Legend

[2] Z tego co się orientuję to zespół odpowiedzialny za Miscreated prowadzi silną współpracę z Crytekiem, pracując nad wersją 64bitową, która umożliwi zwiększenie rozmiarów map i nie tylko. Miałem okazję pograć troszkę w Miscreated tak samo jak i w H1Z1, zdecydowanie poleciłbym tą pierwszą grę. Może i wygląda słabo jak na Cryengine, działa też nie najlepiej, ale i tak gra jest jeżeli chodzi o poziom szczegółów i grafiki zdecydowanie przed DayZ i H1Z1.