Wygląda na to, że Microsoft jest bardzo pewny przejęcia Activision Blizzard. Gigant z Redmond uruchomił nawet specjalną stronę internetową, która ma przekonać graczy, że z transakcji będą wynikać same korzyści.
Transakcja, na mocy której Microsoft stanie się właścicielem Activision Blizzard, wciąż budzi sporo kontrowersji w branży. W związku z tym gigant z Redmond planuje mieć po swojej stronie zdecydowanie najpotężniejszego sojusznika – graczy. Pomóc ma w tym nowa witryna internetowa firmy.
Strona Xbox + Activision-Blizzard okraszona została pokaźnych rozmiarów tytułem, głoszącym: „Nasza wizja gier: większy wybór i więcej gier dla ludzi na całym świecie”. Poniżej zaś znajdują się kluczowe informacje związane z transakcją, zobowiązaniami firmy i opisem aktualnej sytuacji w branży. Ponadto możemy obejrzeć wywiad agencji Bloomberg z szefem Microsoftu, który tłumaczy założenia przejęcia. Na stronie widnieje również zestawienie korzyści z kupna Activision Blizzard. Poniżej znajdziecie kilka z nich.
Być może wspomniana witryna przekona sporą część graczy do wizji Microsoftu, ale na pewno nie zadziała na organy kontrolne, które szczegółowo analizują proces kupna Activision Blizzard przez giganta z Redmond. Do transakcji również stara się nie dopuścić firma Sony – CEO PlayStation, Jim Ryan, miał nawet udać się do Parlamentu Europejskiego, by lobbować przeciwko planom swojego największego konkurenta.
Więcej:„Najgorszą opcją jest nigdy tego nie ruszać”. Blizzard ryzykuje i znów przebudowuje Diablo 4
27

Autor: Kamil Kleszyk
Na łamach GRYOnline.pl ima się różnorodnych tematyk. Możecie się zatem spodziewać od niego zarówno newsa o symulatorze rolnictwa, jak i tekstu o wpływie procesu Johnnego Deppa na przyszłość Piratów z Karaibów. Introwertyk z powołania. Od dziecka czuł bliższy związek z humanizmem niż naukami ścisłymi. Gdy po latach nauki przyszedł czas stagnacji, wolał nazywać to „szukaniem życiowego celu”. W końcu postanowił zawalczyć o lepszą przyszłość, co zaprowadziło go do miejsca, w którym jest dzisiaj.