Medal of Honor: Warfighter - porównanie ustawień graficznych na PC

Porównujemy minimalne i maksymalne ustawienia graficzne w grze Medal of Honor: Warfighter na PC. Zapraszamy do zapoznania się z materiałem wideo.

Przemysław Zamęcki

Wczoraj miała miejsce polska premiera gry Medal of Honor: Warfighter, a my już dzisiaj pragniemy podzielić się z naszymi czytelnikami materiałem wideo porównującym minimalne i maksymalne ustawienia graficzne w dziele studia Danger Close. Materiał powstał na bazie kampanii dla pojedynczego gracza i zawiera fragmenty kilku pierwszych misji.

Medal of Honor: Warfighter - 2012-10-26
Medal of Honor: Warfighter

W Medal of Honor: Warfighter podczas szybkiej akcji bardzo trudno dostrzec jakiekolwiek róznice pomiędzy jakością oprawy wizualnej z minimalnymi i maksymalnymi ustawieniami. Pewne niuanse daje sie lepiej wychwycić dopiero po zatrzymaniu się w miejscu i uważnym przyjrzeniu się postaciom i lokacjom. Widoczny staje się choćby brak antyaliasingu, ale jest on z kolei częściowo niwelowany poprzez wysoką rozdzielczość, w jakiej wyświetlany jest obraz.

W wolniejszych scenach dobrze widać za to różnicę w jakości oświetlenia. Z włączoną opcją HBAO, odpowiedzialną m.in. za sposób wzajemnego rzucania na siebie cieni przez różne przedmioty, częściowo zacienione elementy wydają się być bardziej naturalne.

  1. Medal of Honor Warfighter porównanie ustawień graficznych - wersja HD
 

Ustawienia minimum

Ustawienia maksimum

Rozdzielczość

1920x1080

1920x1080

Synchronizacja pionowa

Wyłączona

Włączona

Jakość tekstur

Niska

Ultra

Jakość cieni

Niska

Ultra

Jakość efektów

Niska

Ultra

Jakość siatki

Niska

Ultra

Jakość terenu

Niska

Ultra

Dekoracja terenu

Niska

Ultra

Opóźniony antyaliasing

Wył.

4XMSAA

Antyaliasing Post

Wył.

Wysoka

Rozmycie

Wył.

Wysoka

Filtrowanie anizotropowe

1X

16X

Oświetlenie rozproszone

Wył.

HBAO

Odbicia

Wył.

Wł.

Konfiguracja sprzętowa wykorzystana do nagrania filmu:

Procesor: Intel Core i5-2500 3.30 GHz

Płyta główna: MSI P67A-GD55 (B3)

Karta graficzna: HIS ATI Radeon HD 5850 1024 MB

Pamięć RAM: 8GB

System operacyjny: Windows 7 64bit

  1. Oficjalna strona internetowa gry Medal of Honor Warfighter
Medal of Honor: Warfighter

Medal of Honor: Warfighter

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 23 października 2012

Informacje o Grze
6.3

GRYOnline

7.1

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Przemysław Zamęcki

Autor: Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-10-28
17:11

NFSV fan Generał

To nie wina playera tylko ustawień. Po obu stronach są te same (albo bardzo zliżone) ustawienia....

I nie jest to jedyny filmik na GOL-u z cyklu "porównanie ustawień" na którym nie widać różnicy między min a max, te porównania są po prostu nieudolnie zrobione.

Jak dla redaktora robiącego filmik jest tak trudno zrobić to porządnie to imho lepiej aby nie robił tego wcale, bo taki filmik w którym min wygląda tak samo jak max, jest zupełnie bezwartościowy.

Komentarz: NFSV fan
2012-10-30
17:43

zanonimizowany872722 Junior

Ja tam różnicy nie widzę.

Komentarz: zanonimizowany872722
2012-11-01
01:24

zanonimizowany869186 Legionista

😊

Lepiej jakbyście robili pełen benchmark plus wideo pokazujące opcje graficzne tak jak tu
http://grastroskopia.pl/piecyk-kontra-moh-warfighter/

Komentarz: zanonimizowany869186
2012-11-04
17:59

szpenio102 Legionista

😡

Grałem już w ok. 200 gier, ale z takim syfem jak Medal of Honor Warfighter jeszcze nie miałem do czynienia.
Widać wydawcy honoru nie mają skoro wypuścili na rynek takie gówno ! Oby tylko oddziały specjalne były
sprawniejsze w rzeczywistości.

Komentarz: szpenio102
2012-11-04
18:52

Malaga Senator

kuriozalny artykuł...

z jednej strony porównujecie grę w 1920x1080 podczas gdy MAKSYMALNA rozdzielczość jaką oferuje materiał video to 1280x720 +kompresja. Nie dziwota, że nie będzie zbyt wiele widać, bo materiał źródłowy jest dodatkowo zmniejszony i przez to wszystko łącznie z wygładzaniem wygląda podobnie zarówno na filmiku pokazującym grę na ustawieniach High/Ultra jak i na tym pokazującym grę w najniższych możliwych.

Do takich porównań najlepsze są screenshoty, które NIE BĘDĄ zmniejszane tylko wrzucane w surowej wersji

Komentarz: Malaga

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl