Medal of Honor: Warfighter - porównanie ustawień graficznych na PC
Porównujemy minimalne i maksymalne ustawienia graficzne w grze Medal of Honor: Warfighter na PC. Zapraszamy do zapoznania się z materiałem wideo.
Wczoraj miała miejsce polska premiera gry Medal of Honor: Warfighter, a my już dzisiaj pragniemy podzielić się z naszymi czytelnikami materiałem wideo porównującym minimalne i maksymalne ustawienia graficzne w dziele studia Danger Close. Materiał powstał na bazie kampanii dla pojedynczego gracza i zawiera fragmenty kilku pierwszych misji.

W Medal of Honor: Warfighter podczas szybkiej akcji bardzo trudno dostrzec jakiekolwiek róznice pomiędzy jakością oprawy wizualnej z minimalnymi i maksymalnymi ustawieniami. Pewne niuanse daje sie lepiej wychwycić dopiero po zatrzymaniu się w miejscu i uważnym przyjrzeniu się postaciom i lokacjom. Widoczny staje się choćby brak antyaliasingu, ale jest on z kolei częściowo niwelowany poprzez wysoką rozdzielczość, w jakiej wyświetlany jest obraz.
W wolniejszych scenach dobrze widać za to różnicę w jakości oświetlenia. Z włączoną opcją HBAO, odpowiedzialną m.in. za sposób wzajemnego rzucania na siebie cieni przez różne przedmioty, częściowo zacienione elementy wydają się być bardziej naturalne.
Ustawienia minimum | Ustawienia maksimum | |
Rozdzielczość | 1920x1080 | 1920x1080 |
Synchronizacja pionowa | Wyłączona | Włączona |
Jakość tekstur | Niska | Ultra |
Jakość cieni | Niska | Ultra |
Jakość efektów | Niska | Ultra |
Jakość siatki | Niska | Ultra |
Jakość terenu | Niska | Ultra |
Dekoracja terenu | Niska | Ultra |
Opóźniony antyaliasing | Wył. | 4XMSAA |
Antyaliasing Post | Wył. | Wysoka |
Rozmycie | Wył. | Wysoka |
Filtrowanie anizotropowe | 1X | 16X |
Oświetlenie rozproszone | Wył. | HBAO |
Odbicia | Wył. | Wł. |
Konfiguracja sprzętowa wykorzystana do nagrania filmu:
Procesor: Intel Core i5-2500 3.30 GHz
Płyta główna: MSI P67A-GD55 (B3)
Karta graficzna: HIS ATI Radeon HD 5850 1024 MB
Pamięć RAM: 8GB
System operacyjny: Windows 7 64bit
GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
NFSV fan Generał
To nie wina playera tylko ustawień. Po obu stronach są te same (albo bardzo zliżone) ustawienia....
I nie jest to jedyny filmik na GOL-u z cyklu "porównanie ustawień" na którym nie widać różnicy między min a max, te porównania są po prostu nieudolnie zrobione.
Jak dla redaktora robiącego filmik jest tak trudno zrobić to porządnie to imho lepiej aby nie robił tego wcale, bo taki filmik w którym min wygląda tak samo jak max, jest zupełnie bezwartościowy.
zanonimizowany872722 Junior
Ja tam różnicy nie widzę.
zanonimizowany869186 Legionista
Lepiej jakbyście robili pełen benchmark plus wideo pokazujące opcje graficzne tak jak tu
http://grastroskopia.pl/piecyk-kontra-moh-warfighter/
szpenio102 Legionista
Grałem już w ok. 200 gier, ale z takim syfem jak Medal of Honor Warfighter jeszcze nie miałem do czynienia.
Widać wydawcy honoru nie mają skoro wypuścili na rynek takie gówno ! Oby tylko oddziały specjalne były
sprawniejsze w rzeczywistości.
Malaga Senator
kuriozalny artykuł...
z jednej strony porównujecie grę w 1920x1080 podczas gdy MAKSYMALNA rozdzielczość jaką oferuje materiał video to 1280x720 +kompresja. Nie dziwota, że nie będzie zbyt wiele widać, bo materiał źródłowy jest dodatkowo zmniejszony i przez to wszystko łącznie z wygładzaniem wygląda podobnie zarówno na filmiku pokazującym grę na ustawieniach High/Ultra jak i na tym pokazującym grę w najniższych możliwych.
Do takich porównań najlepsze są screenshoty, które NIE BĘDĄ zmniejszane tylko wrzucane w surowej wersji