Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 grudnia 2010, 08:13

autor: Piotr Doroń

Mass Effect 2 na PS3 na silniku Mass Effect 3

Jesse Houston, producent Mass Effect 2 w wersji na PlayStation 3, oznajmił w trakcie ostatniego nagrania BioWare Blog Podcast, że konwersja, nad którą prace zostały wczoraj oficjalnie ukończone, powstała z użyciem usprawnionego silnika graficznego, zaprojektowanego przez BioWare z myślą o trzeciej odsłonie serii przygód komandora Sheparda.

Jesse Houston, producent Mass Effect 2 w wersji na PlayStation 3, oznajmił w trakcie ostatniego nagrania BioWare Blog Podcast, że konwersja, nad którą prace zostały wczoraj oficjalnie ukończone, powstała z użyciem usprawnionego silnika graficznego, zaprojektowanego przez BioWare z myślą o trzeciej odsłonie serii przygód komandora Sheparda.

ME2 na PS3 zaoferuje posiadaczom konsoli Sony nowe doznania w sferze oprawy graficznej. Jednocześnie, dzięki decyzji studia BioWare, otrzymają oni również możliwość zobaczenia, jak najprawdopodobniej prezentować będzie się trzecia odsłona cyklu, której premiera zapowiadana jest na końcówkę przyszłego roku.

Przypominamy, że za sprawą wczorajszej wiadomości, a konkretnie zamieszczonych w niej filmów opublikowanych przez serwis IGN, mogliśmy już sprawdzić, jak ME2 prezentuje się w akcji (zamieszczamy je ponownie poniżej). Na dokładniejsze testy przyjdzie czas 22 grudnia, gdy w ofercie PlayStation Network zadebiutuje wersja demonstracyjna gry.

Mass Effect 2 na PlayStation 3 zostanie wydane w wersji mocno rozbudowanej (nie tylko w sferze oprawy graficznej). W grze zawarty zostanie m.in. interaktywny komiks przybliżający fabułę części pierwszej i pozwalający wykreować własnego Sheparda, trzy duże rozszerzenia (konkretnie Lair of the Shadow Broker, Overlord, Kasumi’s Stolen Memory), a także szereg pomniejszych dodatków. Do premiery gry dojdzie 21 stycznia 2011 roku.

More Mass Effect 2 Videos

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej