Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 grudnia 2012, 11:40

autor: Sarge

Listopadowe wyniki sprzedaży gier w USA - 7,5 mln sztuk Call of Duty: Black Ops II

Poznaliśmy listopadowe wyniki sprzedaży kilku gier w Stanach Zjednoczonych - m.in. Call of Duty: Black Ops II, Assassin's Creed III, czy Halo 4. Kolejna odsłona popularnej serii strzelanin wydawanych przez firmę Activision tradycyjnie zdeklasowała konkurencję.

Firma NPD ujawniła serwisowi GameSpot wyniki sprzedaży takich gier jak Call of Duty: Black Ops II, Assassin’s Creed III, Halo 4, czy Need for Speed: Most Wanted. Raport dotyczy okresu 1-24 listopada w Stanach Zjednoczonych i nie wzięto w nim pod uwagę wersji pecetowych oraz egzemplarzy zakupionych w cyfrowej dystrybucji.

Nie jest niespodzianką, że na szczycie zestawienia znalazła się gra Call of Duty: Black Ops II, która sprzedała się w nakładzie 7,5 miliona kopii w samych Stanach Zjednoczonych. Dzieło studia Treyarch zadebiutowało na świecie 13 listopada, a więc na osiągnięcie powyższego wyniku potrzebowało dokładnie jedenastu dni.

Call of Duty: Black Ops II - Listopadowe wyniki sprzedaży gier w USA - 7,5 mln sztuk Call of Duty: Black Ops II - wiadomość - 2012-12-08
Call of Duty: Black Ops II

Na drugim miejscu rankingu uplasowała się strzelanina Halo 4, która od swojej premiery (6 listopada) została zakupiona przez 3,2 miliony graczy. Tuż za nią znajduje się Assassin’s Creed III – na poznanie finału historii Desmonda zdecydowały się w listopadzie 2,9 miliony osób. Należy jednak pamiętać, że ten tytuł ukazał się w Stanach Zjednoczonych 30 października, a więc w przedstawionym wyniku nie wzięto pod uwagę dwóch pierwszych dni sprzedaży. Oprócz tego ujawniono, że Need for Speed: Most Wanted rozszedł się w nakładzie 509 tysięcy egzemplarzy (siódme miejsce w rankingu).

Firma NPD już wczoraj przedstawiła listę dziesięciu najlepiej sprzedających się gier w Stanach Zjednoczonych w listopadzie bieżącego roku. Wtedy jednak zabrakło konkretnych liczb dotyczących poszczególnych pozycji. Zamiast tego skupiono się na przedstawieniu wyników finansowych osiągniętych ogólnie przez branżę gier wideo w ubiegłym miesiącu. Po więcej szczegółów odsyłamy do poprzedniej wiadomości.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.