Kolejny portal społecznościowy zainspirował się TikTokiem. LinkedIn testuje bowiem opcję dodawania krótkich filmów.
TikTok wywarł ogromny wpływ na kształt obecnych portali społecznościowych. Forma krótkich filmów zaczęła stopniowo pojawiać się na innych witrynach – w tym na YouTube i Instagram. Jak się okazuje do tego swojego rodzaju trendu dołączył również LinkedIn.
Trzeba przyznać, że jest to niespodziewane, ponieważ portal ten nie kojarzy z treściami rozrywkowymi. Zamiast tego, znajdziemy tam treści związane głównie ze sprawami zawodowymi. Mimo to jednak faktycznie, funkcja zamieszczania krótkich filmów jest obecnie testowana na LinkedInie.
Krótkie filmy to jeden z kolejnych dość wyjątkowych pomysłów na rozwój LinkedIna. Zaledwie tydzień temu pisaliśmy o tym, że na portal mają zawitać proste gry. Pozostaje więc pytanie, jak dobrze zostaną one przyjęte przez użytkowników.

Autor: Agnieszka Adamus
Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.