Dużo brutalnej przemocy i masa wulgaryzmów - między innymi tego należy się spodziewać po wersji reżyserskiej Justice League. Zack Snyder jest w związku z tym niemalże pewien, że film otrzyma kategorię wiekową R.
Zack Snyder jest pewien, że Justice League zostanie przypisane do kategorii wiekowej R (restricted), która z założenia określa produkcje przeznaczone tylko dla dorosłych (osoby poniżej 17. roku życia mogą wejść na salę kinową tylko z pełnoletnim opiekunem). Twórca uzasadnił swoje przewidywania w wywiadzie na łamach serwisu Entertainment Weekly. Wspomniał między o innym o tym, że Batman użyje wulgaryzmu:
Oto jedna informacja, o której nikt nie wie: film jest szalony i tak epicki, że prawdopodobnie otrzyma kategorię R – tak, jestem niemalże pewien, że się to stanie. MPAA [Motion Picture Association of America – dop. red.] jeszcze się z nami nie kontaktowało, ale takie mam przeczucia.
Jest jedna scena, w której Batman mówi słowo na F. Ponadto Cyborg nie jest za bardzo zadowolony ze swojego życia przed spotkaniem Ligi Sprawiedliwości, więc często głośno mówi, co myśli. No i Steppenwolf tnie ludzi na pół. Tak więc kategoria R wynikałaby z przemocy lub wulgaryzmów, prawdopodobnie obydwu.
Nie jesteśmy zaskoczeni takim obrotem spraw, bo Snyder Cut od samego początku było reklamowane jako film o wiele ostrzejszy i mroczniejszy od wersji Justice League z 2017 roku. Jak bardzo odczujemy poszczególne stylistyczne i fabularne różnice? O tym przekonamy się w 2021 roku za pośrednictwem platformy HBO Max. Wtedy to pojawią się cztery odcinki rozszerzonej Ligi Sprawiedliwości.
Film:Liga Sprawiedliwości Zacka Snydera(Zack Snyder's Justice League)
premiera: 2021akcjaprzygodowydramatsci-fifantasy
Po poświęceniu się Supermana Bruce Wayne łączy siły z Dianą Prince, aby zrekrutować zespół superbohaterów zdolny chronić świat. Zack Snyder powrócił po latach do Justice League, przedstawiając wersję reżyserską filmu.
47

Autor: Karol Laska
Swoją żurnalistyczną przygodę rozpoczął na osobistym blogu, którego nazwy już nie warto przytaczać. Następnie interpretował irańskie dramaty i Jokera, pisząc dla świętej pamięci Fali Kina. Dziennikarskie kompetencje uzasadnia ukończeniem filmoznawstwa na UJ, ale pracę dyplomową napisał stricte groznawczą. W GOL-u działa od marca 2020 roku, na początku skrobał na potęgę o kinematografii, następnie wbił do newsroomu, a w pewnym momencie stał się człowiekiem od wszystkiego. Aktualnie redaguje i tworzy treści w dziale publicystyki. Od lat męczy najdziwniejsze „indyki” i ogląda arthouse’owe filmy – ubóstwia surrealizm i postmodernizm. Docenia siłę absurdu. Pewnie dlatego zdecydował się przez 2 lata biegać na B-klasowych boiskach jako sędzia piłkarski (z marnym skutkiem). Przesadnie filozofuje, więc uważajcie na jego teksty.